Inlägg från: 81718171 |Visa alla inlägg
  • 81718171

Vi med bf mars 2016

Halloj

?? Får man va me? Bf i mars med 3:e. Har en tös på 12 o en gosse på 7 år!!

• 81718171
    FaithHope skrev 2015-06-29 18:52:40 följande:

fått missfall tror jag... blöder när jag går på toa.

E de mkt? Kan va helt normalt oxå! E du orolig så ta kontakt me gyn imorgon. E vanligt me blödning i början
  • 81718171
    Hoppas sommar 2015 skrev 2015-06-30 04:27:32 följande:

Hoppar gärna in här. Plussade nyss och har bf 10 mars.

Har en son som är född 12.

Känner av illamående och halsbränna redan så vem vet hur detta kommer sluta haha. Fast just nu är jag bara så glad över plusset att jag gärna tar illamåendet.

Gomorron :) grattis

Jag har oxå redan symptom. Tom svullen, vi vet iof inte när jag blev gravid då vi slutade me piller i början av maj. Haft en mini blödning den 3-5 juni. Oh haft grav symptom sen den 16:e juni :P. Testade först igår för skoj skull. Köpte ett 8 pack RFSU haha o fick plus på em så de kanske e BIM-3 lr inte. Vi räknar iaf från blödningen.

Halsbränna illamående motvärk o konstant kissnödig. Ah hur ska detta sluta :P
  • 81718171
    FaithHope skrev 2015-06-30 08:53:41 följande:

de kommer en del när jag går på toa, har troskydd på mig som de är lite blod i, men betydligt mindre än vad som kommer i toan. har ömma bröst nu på sidorna så jag vet inte... har ju blivit gravid med hormonstimulering..

:( måste inte va någon fara allas men för din egen skull bör du rådfråga bm
  • 81718171

Detta kanske låter märkligt men jag e jätte förvirrad.. Vet inte vilken vecka jag e i ???? käkade cerazette i 7 år slutade med dem 28/4 fick en kort blödning den 9-11/5 sen en 2 dagars bödning 3-4/6... Haft symptom sen den 16/5 typ.. Gjorde ett test först för 6 dagar sedan som vi plussade på.. Men nu till saken.. Jag bifogar en bild på magen, för enl. Uträkning e jag i v.5 men magen säger annat.. E pinnsmal annars, gått upp 4,7kg de senaste 3 veckorna. Vill ju änna inte någon ska veta nåt än... Kan man be om Vul? Ska till bm den 21/7.. Kram

• 81718171
    Yammi skrev 2015-07-06 10:15:35 följande:

Mitt hcgvärde låg på 214, dvs gått upp från 59 med 260% om jag inte räknat fel?? Sköterskan ville se minst 200 hcg sa hon. Så lite oro kanske kan släppas nu? Nån mer än jag som har lite ont mot höfterna?? 

Åh va skönt :D !!! Slappna av nu!

Ligger i soffan o har ont i höfterna ;) vilket jag haft ett par dagar o i svanken e jag stel o öm

Sååå trött i ryggen om dagarna så vill bara ligga ner. 3 diskbråck sedan innan ett opererade jag i september förra året så e lite nervös för hur detta kommer gå...
  • 81718171

Seaband inköpta igår... Tips mot illamående! Mått så illa o vänt när jag känt matdofter osv

Börjar grina för jag vägrar spy :P.

Inskrivningssamtal imorgon :D tidigt UL 4/8

Kan knappt bärga mig! Tredje barnet så har inte gått att dölja för folk som känner mig.. Syns oavsett hur stor tröja jag tar på mig. Känns jobbigt för vill inte berätta förrän i v.12 o de e ju ev bara v.8 än

• 81718171

Va hos bm idag o e tydligen i v.10 snarare än v.7 då hon kunde mäta livmodern till 9cm. Ny tid redan 13/8 :) så jaha där ser man! Inte konstigt magen me trean går o dölja.

Gjorde för skoj skull ringtestet me min man nu haha! Blivande faster som tycker att de alltid stämmer. Sa att jag gissar på tjej o enligt ringen som faktiskt bara rör sig över fostret så e de tös :P vi får la se hihi

• 81718171

[quote=75559098][quote-nick]LevaLoppan skrev 2015-07-24 12:07:18 följande:[/quote-nick]Hur mår ni tjejer?

Ja har mått lite små illa idag tror jag... Vågar i te känna efter för mycket!!! D va i denna v (v6) ja började må illa m dottern... Å ja vill verkligen slippa det denna gången.... Grrrr

I övrigt känner jag mig fin, eller hur ska ja förklara. Ja känner mig strålande å lycklig å ja, lite snygg haha

Självförtroendet är på topp :)[/quote

Mår skit illa jag me :P sitter på jobbet o avskyr alla äckliga lukter o syn intryck som får mig o springa o spy. V.10 så hoppas att de snart ska va över

• 81718171
    FLovesA skrev 2015-07-30 20:26:00 följande:

Hej tjejer,,

Är det ok om jag hoppar med här? 30 år och mamma till min dotter som nyss fyllt 3 år.

Jag och min man planerade syskon till nästa sommar egentligen men så blev det ett pluss redan nu och det kändes såklart helt fantastiskt!

Är i ca v 5 nu tror jag, har inte stenkoll då det inte var planerat och då jag ej vet exakt när min förra mens startade. Längtar tills magen kommer synas och de vanskliga veckorna är över. Håller tummarna för att jag slipper kräkningarna denna gång. De pågick från v 6-26 förra graviditeten så dem slipper jag gärna. Än så länge känner jag mig lite svullen, har ilningar i benen och har noll sug efter mat sammtidigt som jag är hungrig hela tiden. Haha

Ska bli så roligt att följa er allihopa.

Kram A

E typ ingen här längre ;) alla har gått över till Facebook men icke jag

Jag e kvar men man får sällan svar av nån här så du vet de ;).

Är nånstans i v12 lr v10 :) har inte heller någon koll. Men ska göra ett ul på tisdag :D så skoj. Längtar oxå till de vanskliga veckorna e över så hoppas ju att jag e snarare i v.12 än 10 :D
  • 81718171

Va på ul... Mätte till V8+2.. Inget hjärta som slog..

Världen är upp o ner.. Inga blödningar inga smärtor bara grav mående.. Vad ska man tänka? Nytt ul om en vecka men hon va inte osäker på de hon såg... FAN!

Svar på tråden Vi med bf mars 2016