• Anonym (vilket land)

Vilket land avskyr du mest?

Om ni fick välja en stat i världen som ni avskyr allra mest, vilket hade ni då valt?
    Kan handla om politiken i landet, demokratin, ja vad som helst som får er att avsky det.

Notera att även ifall man avskyr ett land, så innebär det inte per automatik att man avskyr befolkningen, så ta inte detta personligt. 

Jag är bara nyfiken, onödig tråd? Kanske. 

• Svar på tråden Vilket land avskyr du mest?
  • Anonym (hehe)

Jag tar nog Saudiarabien pga deras oerhört märkliga syn på kvinnor. Under förutsättning att det man läst om landet stämmer, har inte varit där själv så man vet ju inte vad som är överdrift och inte.

• Muslimsktjej

Saudiarabien.
    Hade inte Mecka och Medina funnits där så hade jag gärna gjort köttfärssås av hela landet.

• LauraPalmer

Tunisien, vilket skitland! Det var skitigt, fullt av kackerlackor och väldigt otrevliga människor och vidrig mat. Dit åker jag aldrig igen.

• Anonym (Jag)

Turkiet, både pga de vidrigt jobbiga böneutropen men mest pga den oärliga befolkningen!

Efter att ha bott där en tid litar jag inte på turkar i Sverige heller.

Självklart fattar jag att inte alla turkar är likadana, men då 100% av de jag träffade på i Turkiet var opålitliga så skulle jag inte riskera att ha med turkar att göra mer!

• Anonym (Simon)

Nordkorea, det  mest slutna  landet i världen.

Alla andra stater och länder kan förbättras, folket kan få intryck utifrån osv. På sikt kan det göra stor skillnad. Men i Nordkorea är man dömd för resten av livet om man föds där.

• Anonym (NK)

Nordkorea verkar inte vara någon höjdare.

• lilly
    LauraPalmer skrev 2015-06-21 13:21:11 följande:

Tunisien, vilket skitland! Det var skitigt, fullt av kackerlackor och väldigt otrevliga människor och vidrig mat. Dit åker jag aldrig igen.

Usch, kan inte med än att hålla med! Var där som nioåring, på en marknad. Det fanns män som tog mig på rumpan, kom med sexuella inviter, drog en i väskan för att man skulle komma in i deras affär. Aldrig mer att jag åker dit.
  • LauraPalmer
    lilly skrev 2015-06-21 13:30:36 följande:
    Usch, kan inte med än att hålla med! Var där som nioåring, på en marknad. Det fanns män som tog mig på rumpan, kom med sexuella inviter, drog en i väskan för att man skulle komma in i deras affär. Aldrig mer att jag åker dit.
    Jag har nog aldrig träffat på en enda som har gillat Tunisien.
Svar på tråden Vilket land avskyr du mest?