• Anonym (vilket land)

Vilket land avskyr du mest?

Om ni fick välja en stat i världen som ni avskyr allra mest, vilket hade ni då valt?
    Kan handla om politiken i landet, demokratin, ja vad som helst som får er att avsky det.

Notera att även ifall man avskyr ett land, så innebär det inte per automatik att man avskyr befolkningen, så ta inte detta personligt. 

Jag är bara nyfiken, onödig tråd? Kanske. 

• Svar på tråden Vilket land avskyr du mest?
  • Anonym (S)

Det finns så många länder som är vidriga, Ryssland, Saudiarabien Nordkorea, Sydsudan................och många många fler.
    Det vore lättare att nämna dom bra länderna.
    Det får en onekligen att se hur väldigt bra vi har det här i Sverige.

• Anonym (asta)

Tyskland för de har ett så fenomenalt fult och svårt språk. HATADE att läsa tyska i skolan och varje gång jag hör en tysk gorma så frammanas en bild av Hitler på min näthinna......................................(hoppas intresseklubben antecknar noggrant min åsikt och mitt nick)

• Anonym (L)

Ryssland! Och de ser jag som ett stort hot även idag.

Förutom det politiska så är allt ryskt något som ger mig negativa vibbar och illamående. Bara språket är så otroligt fult. Falska människor. Fattigdom eller stor rikedom. Dåliga personligheter.

• Anonym (Hugo)
    Anonym (vilket land) skrev 2015-06-21 12:50:47 följande:

Om ni fick välja en stat i världen som ni avskyr allra mest, vilket hade ni då valt?
    Kan handla om politiken i landet, demokratin, ja vad som helst som får er att avsky det.

Notera att även ifall man avskyr ett land, så innebär det inte per automatik att man avskyr befolkningen, så ta inte detta personligt. 

Jag är bara nyfiken, onödig tråd? Kanske. 

Jag har bara bott i ett land. Därför kan jag inte svara på frågan.
  • Anonym (Kajan)

USA. Självbelåtna jävlar som står för 80% av all världens arrogans. Dessutom skenheliga.

Finland. Suraste, otrevligaste och grinigaste befolkningen på jorden.

Sverige (ibland). Överspända, döpräktiga, naiva.

I princip alla arabländer, pga sin kultur med förtryck, misshandel, djurplågeri, okunskap och totala jävla vägran att ta till sig seriös forskning och kunskap för att ta sig från medeltiden och utvecklas lite.

• Anonym (Kajan)

Glömde Korea förstås, jävla förtryckarland

• dessan59

jag säger också Nordkorea. Kan inte någon bara ta bort denna Kim Jong(ett namn till, jag vet) hans sätt att se på sitt folk är vidrigt!

• Cl4udio
    Anonym (A) skrev 2015-06-23 05:05:03 följande:

Italien. Ska var ett modernt samhälle men alla lever i förnekelsen. De är korrupta hela högen och de som inte är det låter sig utnyttjas utan att säga jota.. De har möjlighet att följa vad som sker i världen, men de ser bara till sig själva. Att bo där är som att bo i ett samhälle från 60-talet i Sverige. Och de ska vara ett modernt land? De har det så pga att de tror att de alltid vet och gör bäst! Man kan fanimej KÖPA sitt körkort. Och kör du sedan ihjäl någon så få du en knapp böter.. Vilket fantastiskt EU-land.. Och Berlusconi ska jag bara inte gå in på.. Rasister är de också så det skriker om det..

vad är det för skitsnack? lol

har du nånsin varit i Italien överhuvudtaget? ahah du gjorde min dag, tack för det
Svar på tråden Vilket land avskyr du mest?