• Anonym (vilket land)

Vilket land avskyr du mest?

Om ni fick välja en stat i världen som ni avskyr allra mest, vilket hade ni då valt?
    Kan handla om politiken i landet, demokratin, ja vad som helst som får er att avsky det.

Notera att även ifall man avskyr ett land, så innebär det inte per automatik att man avskyr befolkningen, så ta inte detta personligt. 

Jag är bara nyfiken, onödig tråd? Kanske. 

• Svar på tråden Vilket land avskyr du mest?
  • taquine
    LauraPalmer skrev 2015-06-21 13:54:57 följande:
    Jag har nog aldrig träffat på en enda som har gillat Tunisien.
    Måste instämma där , var där i två veckor för några år sedan och längtade hem varje dag . Visst stränderna var fina men resten var ingen större hit precis .
    Goodness me
  • Rataxes

Islamiska Staten. Anledning överflödig.

Svarar sällan anonyma, definitivt inte anonymt vänsterslödder.
  • Venne

Nordkorea är väl skit på precis alla plan samtidigt, så jag lägger nog min röst där.

• vampyria2

Just i dag hatar jag Grekland pga det som står i länken jag skickar med, hur kan de någonsin tro att det är okej och att det inte kommer att leda till att deras land hamnar i den ekonomiska kris som de har gjort, sen att detta fortfarande är i gång gör att det hela blir ännu vidrigare.

Sen är ju Sverige puckat också pga att vi har "lånat" ut 100 MILJARDER och det till 0.01% ränta Skrikandes

www.svd.se/50-000-kronor-for-att-tvatta-handerna

• viktorjohan

Ryssland för dess aggressiva och expansiva beteende. Jag är mycket orolig för en rysk invasion av baltstaterna. Nato kommer reagera militärt då. Det vill givetvis ryssarna kunna möta upp. Då har vi dem här också. Själva har vi dragit ned byxorna totalt genom att lägga ner vår försvarsförmåga.

Svar på tråden Vilket land avskyr du mest?