• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • Lantlollan
    Nyholmskan skrev 2015-08-06 21:26:10 följande:
    Jag vill gärna också bli inbjuden i gruppen. Den är dold va så ingen annan kan se den alls?
    Gruppen är hemlig så ingen utomstående kan se något alls! Om jag ska kunna skicka en inbjudan behöver jag din mail - inboxa om du inte vill skriva ut den här. :)
  • Nyholmskan
    Lantlollan skrev 2015-08-10 09:13:21 följande:
    Gruppen är hemlig så ingen utomstående kan se något alls! Om jag ska kunna skicka en inbjudan behöver jag din mail - inboxa om du inte vill skriva ut den här. :)
    Newislet@live.se
  • Nyholmskan
    Newislet@live.se
  • Nyholmskan
    Newislet@live.se
  • Nyholmskan
    Newislet@live.se
  • Barnnummertvå
    81718171 skrev 2015-08-05 17:57:01 följande:

Jag har alla symptom kvar o vi skulle vart i v13 igentligen så efter två barn så har man redan bula. Brösten värker o illamående. Gjort ett Vul idag o nu e de konstaterat från 2! Får besked om skrapning imorgon!!

Min man gråter, har aldrig sett honom göra det förr.. Rent förjävligt detta! Hoppas på nytt snart igen men just nu känns allt mest hopplöst

Beklagar verkligen! Det där måste vara en mardröm när kroppen lurar en så :(
  • Barnnummertvå

Tack för tips på mellanmål! Har utökat till lite riskakor, varma koppen, kräm, kalaspuffar. Lite yoghurt försöker jag äta då o då. Knäckebröd är sådär för närvarande.. Det är det värsta, jag tröttnar så fort på saker o sen mår jag illa av dem också till slut :(

Ni som är lite kräsna, vad går ner hos er till lunch o middag? Jag har jättesvårt för kött. Det enda som funkar är kassler o skinka, har ätit det nån gång nu. Det känns lite lättare o inte så mastigt :)

Hur tänker nu kring skinka under graviditeten? Förra gången vågade jag inte äta nån alls. Men hittills har jag ätit stekt/bräckt skinka en gång o kokt/grillad kassler två gånger. Som jag har förstått råden ska man bara se upp med vakuumförpackat skinka ex mot slutet av hållbarhrtstiden o sen även frysa kallrökt kött. Men skinka o kassler är väl oftast varmrökt, dvs okej att äta?

• första trimester snart över

Gravid v 10 nu. Status: svullen mage. Svagt illamående som bara resulterat i 2 kräkningar ännu. Trött som bara den, eskalerat sista veckan. Brösten är redan 2 kupor större och stenhårda. Går in i mig själv på ett nästan obehagligt sätt, lite deppig nästan av trötthet och illamående tror jag. Har inte berättat för någon ännu. Har ett barn sedan innan och vill helst hålla det privat så länge som möjligt eftersom man ska vara preggo så lång tid ändå, inbillar mig att man känner sig extra gravid om man berättar det för en massa och jag är inte direkt superförälskad i att känna mig gravid när det ändå inte syns. Hur gör ni?

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)