Inlägg från: Lantlollan |Visa alla inlägg
  • Lantlollan

BF Februari/Mars 2016 :)

Hej! BF 13/3. Tredje insättningen på vår första IVF. Två missfall sedan tidigare. Hoppfull, men vågar inte ta ut något i förskott!

• Lantlollan
    Elyssa81 skrev 2015-07-06 11:10:21 följande:

Jag har startat en fb-grupp för de som väntar barn i mars så välkomna dit om ni vill. Det går bara fint att skicka ett meddelande till mig med er mailadress så lägger jag till er!

Bra initiativ - jag har skickat meddelande till dig! :)
  • Lantlollan
    gullan83 skrev 2015-07-06 16:55:50 följande:
    Finns en grupp på fb som heter samma som denna
    Jag kan inte hitta gruppen - är den hemlig måntro?
  • Lantlollan
    clementinen skrev 2015-07-07 22:15:16 följande:
    Skicka din mail i ett meddelande =)
    Kan inte nå din profil så att jag kan skicka meddelande. :P
  • Lantlollan
    Missy81 skrev 2015-07-08 12:16:41 följande:

Hej på er! Jag tänkte att jag skulle joina er. Fick ett tydligt plus på testet idag. Var tom tvungen att ta det andra testet direkt när plusset dök upp. Har känt ett tag att jag nog är gravid men fått otroligt svaga plus så har inte vågat tro ändå. Men nu tror jag. Har bf 16 mars som det ser ut nu.

Grattis och välkommen!
  • Lantlollan
    Bonebag skrev 2015-07-14 15:29:07 följande:

Vill inte gå med i någon fb grupp förrens vi väljer att gå ut öppet till vänner osv då många ofta kan se vilka grupper man är med i. Även slutna! Det hindrar enbart andra från att se vad som skrivs inne i gruppen.

Fast där är du felinformerad. :) Hemliga grupper syns inte över huvud taget. :)
  • Lantlollan
    Bonebag skrev 2015-07-15 08:37:44 följande:
    Hemliga ja. Men görs gruppen sluten så kan mina vänner se att jag är med i den.
    Men den är ju inte sluten. Den är hemlig.
  • Lantlollan
    Socionomen skrev 2015-07-13 22:27:36 följande:

Hej allihopa

Facebook gruppen som är hemlig för er som är beräknade under mars. Gruppen är hemlig den heter "vi som väntar barn mars 2016"

.

Det finns redan en marsgrupp! Inboxa mig med mail så kan jag lägga till den som vill!
  • Lantlollan
    Det finns redan en aktiv marsgrupp 2016 på Facebook (hemlig)! Inboxa mig med mail så lägger jag till den som vill! :)
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)