BF Februari/Mars 2016 :)
Lägg gärna till mig i mars gruppen. Sandra wennerstrand :)
Lägg gärna till mig i mars gruppen. Sandra wennerstrand :)
Vem kan lägga till i fb gruppen? Skulle bli glad om någon kunde lägga till mig. [email protected]
Hej jag är 27 år bor i en liten ort i Småland. Jag är i vecka 6. Bebis ska komma i mars. Har inte skrivit in mig hos bm än. Vi ska göra ultraljud på onsdag i Linköping då vi gjort ivf. Lyckades på andra försöket. Mina symtom är ömma bröst, molande värk i magen, kissnödig, illamående (inte kräkts än o hoppas verkligen slippa det), småhungrig titt som tätt mellan målen och mår då lite illa men blir bättre om jag äter nått, trötthet och blir trött så fort jag gör något. Ska börja jobba igen på måndag och jag jobbar i hemtjänsten och fasar för alla lukter och sånt som kan påverka mitt mående. Inte kul o eventuellt behöva kräkas offentligt :D men ska inte oroa mig i förväg. Lägg gärna till mig i facebook gruppen. [email protected]
Hej,
Vad kul att jag hittade er. Vi väntar barn 5 mars, vårat första. Hoppas att det går bra hela vägen. I slutet på v 7 började illamåendet på mornarna krypa på, dock inga kräkningar än, rätt trött, ömma/förstorade bröst och endel humörsvängningar. Lägg gärna till mig i facebookgruppen. [email protected]
Hej, hoppar gärna in här. bf 26/2 men har en känsla av att jag kommer bli flyttad till senare datum. kan någon lägga till mig i fb gruppen? Matilda Milano heter jag på fb :)
Hej skulle också gärna vara med i fbgruppen. Bf februari mars 2016 Fia Pavicevic Lundmark heter jag på Facebook.
Är gruppen stängd (hemlig) utåt?
Kram ????
Åh nu gick det ändå! Tack :)