• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • Lantlollan
    MatildaMilano skrev 2015-08-02 11:10:24 följande:

Hej, hoppar gärna in här. bf 26/2 men har en känsla av att jag kommer bli flyttad till senare datum. kan någon lägga till mig i fb gruppen? Matilda Milano heter jag på fb :)

Fialun83 skrev 2015-08-02 14:01:31 följande:

Hej skulle också gärna vara med i fbgruppen. Bf februari mars 2016 Fia Pavicevic Lundmark heter jag på Facebook.

Är gruppen stängd (hemlig) utåt?

Kram ????

Inboxa era mailadresser till mig om ni inte vill skriva ut dem här, så kan jag skicka en inbjudan. :) Gruppen är helt hemlig och ingen utomstående kan hitta/se gruppen, dess medlemmar, eller vad som skrivs i den.

• Barnnummertvå

Har nu så smått börjat mått lite bättre efter att ha vart sängliggande i två veckor när jag mådde som sämst. Har vart extremt orkeslös, trött, haft lågt blodtryck och vart yrslig. Har fortfarande kvar alla symptom men de börjar mattas av lite. Är hemma sjuk från jobbet och är orolig över hur det ska gå att jobba med yrseln sen. Har idag vart på inskrivning hos BM i alla fall. Men allt är ju normalt att må... Tvingade mig i alla fall till ett blodvärdestest för att bara försäkra mig om att jag inte hade dåligt blodvärde. Och det hade jag inte så yrseln beror väl på blodtrycket plus omställningen i kroppen överlag antar jag.. Är i v 9 nu :)

Har ni tips på något att variera sig att äta mellan riktig mat? Lever mest på mackor, banan och persiska vilket börjar bli lite långtråkigt nu :)

• Mayy
    Barnnummertvå skrev 2015-08-04 18:56:23 följande:

Har nu så smått börjat mått lite bättre efter att ha vart sängliggande i två veckor när jag mådde som sämst. Har vart extremt orkeslös, trött, haft lågt blodtryck och vart yrslig. Har fortfarande kvar alla symptom men de börjar mattas av lite. Är hemma sjuk från jobbet och är orolig över hur det ska gå att jobba med yrseln sen. Har idag vart på inskrivning hos BM i alla fall. Men allt är ju normalt att må... Tvingade mig i alla fall till ett blodvärdestest för att bara försäkra mig om att jag inte hade dåligt blodvärde. Och det hade jag inte så yrseln beror väl på blodtrycket plus omställningen i kroppen överlag antar jag.. Är i v 9 nu :)

Har ni tips på något att variera sig att äta mellan riktig mat? Lever mest på mackor, banan och persiska vilket börjar bli lite långtråkigt nu :)

Nyponsoppa, aprikoskräm, flingor... :)
  • 81718171

Hej!

Får även jag lämna detta forum. Va på ul i morse. Bm mätte till v.8+2 men kunde inte se nåt hjärta slå.

Får invänta att kroppen själv rensar eller ta bort de på tisdag om en vecka!

Så jävla lessen o gråter hela tiden men sånt är livet. Säger som ljuvabarn, man får va glad för de friska barn man har o försöka på nytt igen när kroppen hämtar sig!

Lycka till ni alla andra.

• Joozzaan

Är så sjukt nervös över att få missfall... fan önskar man bara kunde få veta om allt står rätt till är inne.

• marie1984
    hannawer88 skrev 2015-07-28 08:22:28 följande:
    Jag jobbar på en förskola i Falkenberg, där jag gjort min VFU under termin 1 och 2.

Jobbar sista veckan nu sedan har jag ledigt innan skolan börjar. Skönt, jobbat/skolan parallellt med varandra hela året så känner lite ledighet inte är fel nu.

Antar du har sommarlov??

Ja det är lite läskigt speciellt innan man själv sett bebisen på ultraljud, känns som en hel jävla evighet kvar, tycker vecka 18 är väldigt sent!

Då måste du boka privat va? Har du fått en bra barnmorska?
    Ja då kan man ju behöva lite ledigt. 
    Jag börjar jobba på måndag och har haft några veckors ledigt nu. =)

Ja v18 är väldigt sent så jag orkar inte vänta. Ska göra vul på tisdag nästa vecka privat. Det är dyrt men värt att slippa gå runt och vara orolig/fundera på om något är fel. Iom att det är första barnet så vet man ju inte hur det ska kännas egentligen...
  • Mamma till två gullegrisar
    81718171 skrev 2015-08-04 18:18:51 följande:

Hej!

Får även jag lämna detta forum. Va på ul i morse. Bm mätte till v.8+2 men kunde inte se nåt hjärta slå.

Får invänta att kroppen själv rensar eller ta bort de på tisdag om en vecka!

Så jävla lessen o gråter hela tiden men sånt är livet. Säger som ljuvabarn, man får va glad för de friska barn man har o försöka på nytt igen när kroppen hämtar sig!

Lycka till ni alla andra.

Beklagar verkligen :((

Har du haft symtom ändå? Ex illamående och sånt..
  • Joozzaan

Gjorde grav test och äl test idag för skojs skull. . Är det normalt att man får fullt utslag på ältestet när man är gravid? :) är i 6+5 idag.

Översta gravtest och nedersta äl

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)