BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Hej, hoppar gärna in här. bf 26/2 men har en känsla av att jag kommer bli flyttad till senare datum. kan någon lägga till mig i fb gruppen? Matilda Milano heter jag på fb :)
Hej skulle också gärna vara med i fbgruppen. Bf februari mars 2016 Fia Pavicevic Lundmark heter jag på Facebook.
Är gruppen stängd (hemlig) utåt?
Kram ????
Har nu så smått börjat mått lite bättre efter att ha vart sängliggande i två veckor när jag mådde som sämst. Har vart extremt orkeslös, trött, haft lågt blodtryck och vart yrslig. Har fortfarande kvar alla symptom men de börjar mattas av lite. Är hemma sjuk från jobbet och är orolig över hur det ska gå att jobba med yrseln sen. Har idag vart på inskrivning hos BM i alla fall. Men allt är ju normalt att må... Tvingade mig i alla fall till ett blodvärdestest för att bara försäkra mig om att jag inte hade dåligt blodvärde. Och det hade jag inte så yrseln beror väl på blodtrycket plus omställningen i kroppen överlag antar jag.. Är i v 9 nu :)
Har ni tips på något att variera sig att äta mellan riktig mat? Lever mest på mackor, banan och persiska vilket börjar bli lite långtråkigt nu :)
Beklagar missfallen Hazel Grace och ljuvabarn :( Hoppas det går vägen för er snart <3
Har nu så smått börjat mått lite bättre efter att ha vart sängliggande i två veckor när jag mådde som sämst. Har vart extremt orkeslös, trött, haft lågt blodtryck och vart yrslig. Har fortfarande kvar alla symptom men de börjar mattas av lite. Är hemma sjuk från jobbet och är orolig över hur det ska gå att jobba med yrseln sen. Har idag vart på inskrivning hos BM i alla fall. Men allt är ju normalt att må... Tvingade mig i alla fall till ett blodvärdestest för att bara försäkra mig om att jag inte hade dåligt blodvärde. Och det hade jag inte så yrseln beror väl på blodtrycket plus omställningen i kroppen överlag antar jag.. Är i v 9 nu :)
Har ni tips på något att variera sig att äta mellan riktig mat? Lever mest på mackor, banan och persiska vilket börjar bli lite långtråkigt nu :)
Hej!
Får även jag lämna detta forum. Va på ul i morse. Bm mätte till v.8+2 men kunde inte se nåt hjärta slå.
Får invänta att kroppen själv rensar eller ta bort de på tisdag om en vecka!
Så jävla lessen o gråter hela tiden men sånt är livet. Säger som ljuvabarn, man får va glad för de friska barn man har o försöka på nytt igen när kroppen hämtar sig!
Lycka till ni alla andra.
Är så sjukt nervös över att få missfall... fan önskar man bara kunde få veta om allt står rätt till är inne.
Hej!
Får även jag lämna detta forum. Va på ul i morse. Bm mätte till v.8+2 men kunde inte se nåt hjärta slå.
Får invänta att kroppen själv rensar eller ta bort de på tisdag om en vecka!
Så jävla lessen o gråter hela tiden men sånt är livet. Säger som ljuvabarn, man får va glad för de friska barn man har o försöka på nytt igen när kroppen hämtar sig!
Lycka till ni alla andra.
Usch, beklagar era mf Kram
Gjorde grav test och äl test idag för skojs skull. . Är det normalt att man får fullt utslag på ältestet när man är gravid? :) är i 6+5 idag.
Översta gravtest och nedersta äl