• Joozzaan

BF Februari/Mars 2016 :)

Fick precis veta att jag har en liten knodd i magen efter att ha försökt sedan oktober förra året. Har haft sjukt ojämn menscykel och förra månaden hamnade jag på 45 dagar. Så idag, på dag 44 tänkte jag att jag skulle testa bara för att vara på säkra sidan och sen ringa gyn på måndag för att be om hjälp att korta ner mensen.

Kissade på stickan och efter 3 sekunder kom världens starkaste finaste streck upp (före kontrollstrecket till och med haha). Bf runt 25 mars 2016. :) Hoppas jag får hänga på här!

• Joozzaan

Är så sjukt nervös över att få missfall... fan önskar man bara kunde få veta om allt står rätt till är inne.

• Joozzaan

Gjorde grav test och äl test idag för skojs skull. . Är det normalt att man får fullt utslag på ältestet när man är gravid? :) är i 6+5 idag.

Översta gravtest och nedersta äl

• Joozzaan
    första trimester snart över skrev 2015-08-10 21:46:24 följande:

Gravid v 10 nu. Status: svullen mage. Svagt illamående som bara resulterat i 2 kräkningar ännu. Trött som bara den, eskalerat sista veckan. Brösten är redan 2 kupor större och stenhårda. Går in i mig själv på ett nästan obehagligt sätt, lite deppig nästan av trötthet och illamående tror jag. Har inte berättat för någon ännu. Har ett barn sedan innan och vill helst hålla det privat så länge som möjligt eftersom man ska vara preggo så lång tid ändå, inbillar mig att man känner sig extra gravid om man berättar det för en massa och jag är inte direkt superförälskad i att känna mig gravid när det ändå inte syns. Hur gör ni?

Har berättat för mannens familj men inte min. Är så rädd att det inte ska vara något där inne så vikl vönta till ultraljudet och se så bebis mår bra innan nin familj får veta.
  • Joozzaan
    sainessa skrev 2015-08-13 10:58:58 följande:

Va på inskrivning hos bm förra veckan och nästa vecka har jag tid för kub test. Någon mer som ska göra kub?

Vi ska nog göra KUB :) men är 3-4 veckor kvar tills vi fick vår tid.
  • Joozzaan

Är i vecka 13 nu och ska in på ultraljud idag! Rädd för att det inte ska finnas nåh om där inne och att vi kommer sitta där och glo på en tom skärm... men hoppas en liten bebis visar sig :) har mått hur bra som helst hela tiden, ömma bröst och lite extra trött och hungrig bara :)

• Joozzaan
    Linda7601 skrev 2015-10-29 17:22:22 följande:

Vad har alla för bf datum?? Jag har bf 13/3-16 

25/3 2016 kommer en liten flicka till oss :)
  • Joozzaan

Åh blir så avis på er alla som fått era småttingar :) går själv och väntar och bara hoppas något ska hända snart! Har BF den 25:e mars och tiden står still...

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)