• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Mormorsspindel
    StinaE skrev 2015-05-29 20:54:25 följande:

Förlåt för sent svar. Jag håller mig uppe, men det vänder tillbaka så att jag inte kan sova på natten trots att jag är mega trött. Du?

Likadant för mig.. Helt hopplöst! :)
  • Mormorsspindel
    Jossis89 skrev 2015-05-29 21:27:09 följande:

Plussade idag, bf 2 februari! Har en liten flicka på 1 år. Förra graviditeten var hemsk, sjukskriven med konstant illamående från 9:de veckan. Hoppas på att denna blir bättre????????????

Kul!! Då har vi bf samma dag! Hoppas du mår bättre denna gång. Mitt illamående har redan börjat :(
  • MissMf

Kan inte skicka svar från appen men har orkat logga in nu, så svarar på de frågor som ställts :P vi väntar oxå syskon han blev 1 i veckan :) bor i Östergötland där alla blir erbjudna kub så ska göra det den 15/7. Är 26 år :)

• Anonym (hemlig en liten stund)

Hmmm tog för två dagar sedan då var de starkare MF på väg kanske? Vet att man inte ska kolla färgen för gravtest är inte gjorda så. Men ändå sitter man där och tar 100 st och jämför färg. Har haft svårt tidigare att blivit gravid och fått upprepade MF så jag skulle inte bli chokad.

• Anonym (EM)
    Anonym (hemlig en liten stund) skrev 2015-05-30 08:12:10 följande:

Hmmm tog för två dagar sedan då var de starkare MF på väg kanske? Vet att man inte ska kolla färgen för gravtest är inte gjorda så. Men ändå sitter man där och tar 100 st och jämför färg. Har haft svårt tidigare att blivit gravid och fått upprepade MF så jag skulle inte bli chokad.

Att testet blir svagare behöver ju inte alls betyda missfall. får hoppas på det bästa!! :)
  • Anonym124

Jag hänger gärna på här! Plussade i onsdags och är idag på v 5+0. Tröttheten senaste dagarna är fullständigt förlamande, lite känningar i magen från och till men annars inga symptom. Ska bli spännande och följa er alla! :)

• Caylyn

Hoppar in här. Fick mitt plus idag. Är så lycklig att jag inte kan sluta gråta. BF 7/2-16

Svar på tråden BF februari 2016