• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Bonnie4900

Skulle vi inte kunna ha en tilläggstråd med BF-datum och en bildtråd med växande magar??

=)

• Hedisen
    Sarah21 skrev 2015-06-01 19:47:25 följande:

Å vad roligt har också bf 9 februari! :)

Åh vad roligt
  • AngelinaAr

Hänger på er ett stort grattis till er alla som nyligen plussat, jag plussade svagt för tre dagar sedan fick seanste mens 2/5-,men nojja lite då jag hade missfall förra månaden :) har aldrig haft Mf,men tog ju rätt så snabbt igen så jag är i typ 4+2v

Håller tummarna för oss alla

• Anonym (hemlig en liten stund)

gör min placering på specen, haha ville göra UL på mig själv. Hade jag varit längre hade jag gjort de. Ska till BM den 10/6 för hälsosamtal, känns väl så där kan ju allt på mina fem fingrar

• Linde

Plussade i onsdags och har BF 3 feb. Mitt andra barn :) Inte så många symptom ännu!

• AngelinaAr

Grattis :)

Jag åxå..men dock svagt ska testa igen imorgon när mina tester kommer med posten..

Mmm symptom det har jag jätte ont i korsryggen varannan timme,när jag städar så flåsar jag som en gris..stora ömma tuttar inte för att gubben har emot dem haha..känner mig varm hela tiden..dock nojig pga missfallet förra månaden ..

Aja hoppas på det bästa för oss alla

:) hur går det med bullen? Ha han sett de

• Anonym124

Hej på er!

Ni som har den där enorma tröttheten just nu, hur hanterar ni den? Vilar ni mer än vanligt eller håller ni igång ändå? Jag är i v 5 nu (4+3) och har i några dygn gått runt som en fullständig zombie, hade en pigg dag igår och trodde det hela var över för nu, men idag slog tröttheten till igen. Särskilt svårt är det att förklara för kollegor, vänner och familj som inte förstår varför jag helt plötsligt inte ens orkar följa med i ett samtal Tungan ute

• Anna_längtar_barn

Tack :)

Sansastark skrev 2015-06-01 15:25:45 följande:

Grattis Anna_längtar_barn ! :) Vi lyckas också på första försöket med vårt första barn, och allt gick bra. Hoppas på samma för er :)

• Anna_längtar_barn

Hej!

Jag vilar mera nu. Helt omöjligt för mig att hålla mig vaken när jag kommer hem från jobbet. Vilar jag en halvtimme-timme är jag ganska pigg sen och kan fixa en del senare på kvällen. Även om allt går något långsammare nu.

Det är ganska svårt på jobbet tycker jag också. Men får väl säga att jag hade en hård helg. Vill helst inte säga nåt till dem innan semestern.

Anonym124 skrev 2015-06-02 07:31:05 följande:

Hej på er!

Ni som har den där enorma tröttheten just nu, hur hanterar ni den? Vilar ni mer än vanligt eller håller ni igång ändå? Jag är i v 5 nu (4+3) och har i några dygn gått runt som en fullständig zombie, hade en pigg dag igår och trodde det hela var över för nu, men idag slog tröttheten till igen. Särskilt svårt är det att förklara för kollegor, vänner och familj som inte förstår varför jag helt plötsligt inte ens orkar följa med i ett samtal 

Svar på tråden BF februari 2016