• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Darimna

Plussade igår! 

Så jag hakar på här, det är jättekul med en tråd där alla är på samma ställe i graviditeten och sedan med bebis och barn.. 

Gjorde så med förra barnet från början och fortfarande igång efter 3,5 år

• anynumos
    Darimna skrev 2015-05-29 08:31:37 följande:

Plussade igår! 

Så jag hakar på här, det är jättekul med en tråd där alla är på samma ställe i graviditeten och sedan med bebis och barn.. 

Gjorde så med förra barnet från början och fortfarande igång efter 3,5 år

Grattis till plusset!! =)

Ja visst är det kul, våran egen lilla gemenskap! Man får så mycket ut av varandra när man följs åt i graviditeten.
  • Anonym (hemlig en liten stund)

Hallå tjejer.

Här känner man inte mycket lite molvärk bara. Men är bara i v5 så det är ju så då.

Hur många är de som ska göra KUB? Jag vill göra de för att se hur långt gången samt att de ser bra ut.

• Fiijah89

Vi kommer göra kub, även om jag bara är 26 :) gjorde det med andra barnet också. Känns skönt att få se att allt ser bra ut! Det är ändå gratis här i Sthlm så varför inte tänker jag :)

• FrunIHuset

Vi tänker göra kub. Gjorde med första barnet och gör det för att vi gjort IVF och vill veta tidigt om det är något som är galet med barnet....

Jag har en dum fråga, vågar ni ha sex med era respektive? Jag vill så gärna och lusten är enorm men jag vågar inte. Har aldrig haft mf eller blödningar under tidigare grav....

Mamma till L 2013 och bebis 2016
  • StinaE
    Mormorsspindel skrev 2015-05-27 20:50:17 följande:

Känner exakt likadant. Man är ju helt slut!

Sover du när du är trött eller försöker du hålladig vaken?

Förlåt för sent svar. Jag håller mig uppe, men det vänder tillbaka så att jag inte kan sova på natten trots att jag är mega trött. Du?
  • AnnaRoos

Men åh! Det fanns redan en sådan grupp, haha! Jag som startade en ny! Jag fick ett plus idag, beräknad till 5 feb :) Har en dotter på tre år också

• Blåblomman

Hoppar in här. Har precis plussat efter vårat första ivf-försök. Har egentligen testdag i nästa vecka men vi kunde inte hålla oss och blev såklart himla glada. Har ett MA i bagaget från förra sommaren. Vi kommer definitivt göra kub och om ca 3 veckor blir det tidigt VUL.

• AnnaRoos

Vi bor i Stockholms skärgård och kommer också göra kub :) De enda symptomen jag har är mensvärk. Trodde mensen skulle komma idag, har verkligen mensvärk, men fick ett plus istället :)

• Jossis89

Plussade idag, bf 2 februari! Har en liten flicka på 1 år. Förra graviditeten var hemsk, sjukskriven med konstant illamående från 9:de veckan. Hoppas på att denna blir bättre????????????

Svar på tråden BF februari 2016