• AnnaRoos

BF februari 2016

Men åh! Det fanns redan en sådan grupp, haha! Jag som startade en ny! Jag fick ett plus idag, beräknad till 5 feb :) Har en dotter på tre år också

• AnnaRoos

Vi bor i Stockholms skärgård och kommer också göra kub :) De enda symptomen jag har är mensvärk. Trodde mensen skulle komma idag, har verkligen mensvärk, men fick ett plus istället :)

• AnnaRoos
    Darimna skrev 2015-05-31 06:01:55 följande:

Vad härligt,  precis som jag

Eller min dotter fyller tre om en månad. Jag har en del tankar om hur det blir att få syskon när man är 3,5-4år också, det finns ju så många olika vetenskaper om vad som är bästa ålderna att få syskon, men jag hoppas detta blir precis rätt, det känns så nu i alla fall

Vad kul! Min dotter fyller också snart, i juni, när är din dotter född? Kul, då kommer bpda våra barn vara typ exakt lika gamla :)
  • AnnaRoos
    Darimna skrev 2015-05-31 07:07:10 följande:

Vänta.. AnnaRoos?

Du var väl med i "Junibarn 2012"-tråden?

Vad kul att följas åt igen då

Jaa precis, haha var du också det?! Gud så roligt! :)
  • AnnaRoos

Hållered Darimna. Skriv ut vad Facebookgruppen heter och gör den sökbar på Facebook så man bara kan gå dit och ansöka om att gå med. Bara för att den är sökbar på Facebook så ser ju ingen vem som är med såvida man inte är med själv, så länge gruppen är sluten vill säga :)

Svar på tråden BF februari 2016