BF februari 2016
Hoppar in här. Fick mitt plus idag. Är så lycklig att jag inte kan sluta gråta. BF 7/2-16
Hoppar in här. Fick mitt plus idag. Är så lycklig att jag inte kan sluta gråta. BF 7/2-16
Apropå symptom:
Jag märkte att jag var gravid i måndags av att jag fick väldigt ont i magen på ett speciellt sätt som jag bara haft en gång förut och det var precis i början av förra graviditeten. JAg hade redan misstänkt det lite innan men då blev jag bombsäker.
Jag gick till barnmorskan jag hade sist och gjorde ett grav-test hos henne. För att jag litar mer på dem när hon gör och för att jag var lite snål och inte ville betala för ett eget
Men det var negativt...
Chockad undrade jag vad det i så fall var för fel på min livmoder, det var för starka smärtor för att vara ingentin, men inte för att vara graviditet.. Funderade nästan på att åka in till gynakuten, men bestämde mig för att avvakta och nästa dag var det bättre.
På torsdagen var mensen 12 dagar sen och jag bestämde mig för att ta ett nytt grav-test själv.
Och det var ju väldigt tydligt.
Nu försöker jag räkna ut BF och jag antar att jag inte kan utgå från senaste mens eftersom testet i måndags (på bim+9) vRar negativt.
Jag måste nog ha fått väldigt sen ägglossning den här månaden och blivit gravid för bara ca 14 dagar sedan. Vilket betyder att jag går in i v5 ungefär nu?
När har ni tänkt berätta åt era nära och kära och omgivningen? Kanske någon som redan har berättat? Hur har de reagerat? :) Jag väntar andra barnet men känner mig nästan mer nervös nu än förra gången. Kanske för att det är så tätt inpå..
Då har man fått boka lite tider på mvc. Första är om 13 dagar
Namn Ålder BF Antal barn
Lilly 27år 21/1 Inga
Sansastark 26år 29/1 3 barn
Mini11 3år 30/1 2 killar
jazmine25 33år 2/2 1 tjej
Fiijah89 2/2 2 tjejer
Bonnie4900 30år4/2 1 tjej
Nattöga 26år 4/2 Inga
Anna_längtar_barn 34år 5/2 Inga
Anonym124 29år 6/2 Inga
MalinTherese 24år 7/2 två barn (1 pojk o 1 flicka)
Caylyn 35 år 7/2 Inga
Pennie87 28år 10/2 inga
Jag har redan berättat på jobbet. Kör taxi och det skvallras friskt så tänkte att det är lika bra att berätta det innan ryktena börjar gå. Plus att det ser ut som om det är dags för mamma byxor snarast. Får köra med översta knappen uppknäppt och andra knappen börjar kännas av med.
Nån som har nåt bra sätt som tar bort illamående. Ja orkar inte må så här dåligt, å vill helst inte käka tabletter . Men blir de värre får ja väl ta postafen men då orkar ja inte köre bil då ja blir så trött. Hjälp . !!