BF februari 2016
Hallå
Vill gärna vara hemlig en liten stund. Men väntar mitt tredje barn som ej var planerat. Har två döttrar -00 och -13. Plussade idag och enligt uträckningar ska vi ha 7/2. Nervös och förväntansfull, är 31 år ????
Hallå
Vill gärna vara hemlig en liten stund. Men väntar mitt tredje barn som ej var planerat. Har två döttrar -00 och -13. Plussade idag och enligt uträckningar ska vi ha 7/2. Nervös och förväntansfull, är 31 år ????
Västmanland bor jag. Vilken ålder är alla i? Blir roligt sen när de gått lite längre och vi lär känna varandra bättre och det inte är lika hemligt
Hallå tjejer.
Här känner man inte mycket lite molvärk bara. Men är bara i v5 så det är ju så då.
Hur många är de som ska göra KUB? Jag vill göra de för att se hur långt gången samt att de ser bra ut.
Hmmm tog för två dagar sedan då var de starkare MF på väg kanske? Vet att man inte ska kolla färgen för gravtest är inte gjorda så. Men ändå sitter man där och tar 100 st och jämför färg. Har haft svårt tidigare att blivit gravid och fått upprepade MF så jag skulle inte bli chokad.
Välkommen alla nya. Va roligt med en grupp.
Det jag känner är lite molvärk ibland inget annat faktiskt.
Vet att man inte ska kolla färgen men har man många MF bakom sig blir man nojig
gör min placering på specen, haha ville göra UL på mig själv. Hade jag varit längre hade jag gjort de. Ska till BM den 10/6 för hälsosamtal, känns väl så där kan ju allt på mina fem fingrar
Någon som kan lägga till mig?
31 år BF 4/2 2 tjejer