Vi som äntligen är gravida efter IVF i April/Maj 2015
V.24 börjar idag! Tiden går! Men den får gärna gå liiiiite snabbare ;)
Kram på er!
V.24 börjar idag! Tiden går! Men den får gärna gå liiiiite snabbare ;)
Kram på er!
Tidigare har jag varit duktig på att ta det vecka för vecka. Hade 12 veckor som ett delmål, sen halva tiden osv. Men nånstans där efter v 21 lyfte jag blicken och tittade för långt fram och nu håller jag på att göra mig själv galen.
För nu är jag tillbaka i att "bara" vara i v. si eller så och håller på att längta ihjäl mig efter pyret.
Nån som känner igen sig?
Stor kram till er alla, vilket gäng vi är här! Så fina!
glad Nesistas
Idag har jag köpt den första saken till bebisen!!! Otäckt! Haha. Men kunde inte låta bli för jag hittade precis det babynestet jag ville ha för 200kr på Blocket. Det var fint så jag slog till :)
Vilken härlig mage Love is everything!!!
Dock kunde jag ej se den förrän din bild blivit kommenterad och "taggad". Fattar inte varför det är så? Kan ju aldrig se mina egna bilder heller haha men tydligen kan ni se dem i alla fall ;)
Gud nu har jag varit hemma sjuk en vecka och måste gå och jobba idag... Sjuk fortfarande... Helt kallsvettig och snorig... Elände! Börjar med en härlig dag 7.30-18.30... Hurra! Bitter? Nä inte alls haha
Varit och träffat bebisen på BB Sophia ikväll. Den har varit så slö hela veckan och jag har jobbat sjuk... Inte känt den alls på ett par dagar så kväll åkte vi in. Världens bästa BB! Allt såg tack och lov bra ut <3
Godmorgon tjejer! Längesen jag skrev här, men läser vad ni skriver gör jag :) Jag ligger nu och känner hur bebis bökar runt i magen samtidigt som jag googlar på sängar. Jag skulle vilja ha en spjälsäng där man kan höja madrassen men även ta bort sidan vid det höga läget. Min plan är att jag ska ha den öppen mot min säng och att bebis får sova i den i ett babynest första tiden. Har ni några tips?
Nån mer än jag som drabbats av ett djävulskt sug efter sötsaker? Jag är så gottesugen så jag tror jag smäller av. Inte hela tiden, tack och lov, men väldigt ofta.