Cyanea skrev 2015-10-09 20:39:26 följande:
Hej allihop!!
Jag har nu läst igenom alla 50 (!!!!!) inlägg som skrivits sedan jag senast var inne. Allt är bara bra med mig och med Liten, så no worries! Jag är bara världens klantigaste ;) Åkte bort i helgen och glömde min dator ungefär 40 mil hemifrån...! Jag har väntat hela veckan på att den ska komma med posten då jag inte kan logga in någon annanstans. Min mail finns inte mer sedan förra helgen, jag kan inte mitt lösenord och kan alltså inte be om ett nytt...! Typiskt mig ;) Förlåt att jag oroat er! Men vad underbara ni är som märker att jag var borta <3 <3 <3 Har saknat er massor!!
Magen växer som tusan! Har fått ett nytt "problem" som jag längtat efter att fråga er om. När jag går ur sängen på morgonen smätter det till i magen (tänk som ett gummiband som går av) varpå ett "band" i samma höjd som naveln drar som tusan. Det är alltid vänster sida. Det är ingen sammandragning, för jag blir inte hård, men det är obehagligt. Någon som känner igen detta?
Idag har jag också varit hos sjukgymnasten för fogarna. De har egentligen inte varit så farliga den senaste veckan, har alltid ont i den främre men ingen fara. Sjukgymnasten skickade hem mig med lite övningar, ett bälte och en kil-kudde jag ska sitta på. Underbara grejer!! Eventuellt ska jag senare få låna TENS-apparat och/eller akupunktur.
Jag ligger lite efter, men här kommer veckans mage! Den är från i måndags, v. 23+2, så förhoppningsvis kommer en ny imorgon ;)
KRAM på er!!!
I min gravidapp så står det att från vecka 23 så är det vanligt att man har ont just på sidan av magen. Detta för att ligamenten som håller upp livmodern töjer sig när barnet rör på sig. Är säkert det som stämmer in på dig!
Fin du är! Du bär upp magen med grace :) tittar alltid på dina små fötter som alltid står lite inåt hihi, sött!
Typiskt att du glömde din dator! Men så skönt att du är tillbaka så vi slipper oroa oss <3 kram!