Vi som äntligen är gravida efter IVF i April/Maj 2015
Alltså nej :( hoppas det bara är en lätt blödning som inte har något med missfall att göra. Verkar vara många som blivit drabbade av det, sån himla otur :(
Alltså nej :( hoppas det bara är en lätt blödning som inte har något med missfall att göra. Verkar vara många som blivit drabbade av det, sån himla otur :(
Åk in och kolla, så slipper du vara ovetande. Hoppas på det bästa.
Åh vad jag lider med dig :( lika bra att kolla iaf! Kram
Åh vännen :'( Vad ledsen jag blir för din skull. Håller också tummarna för att det är ok. Hoppas att du efter omständigheterna mår ok. Styrkekramar <3
Å nej maka011, så ledsen jag blir. Håller tummarna hårt att pyret är kvar och det bara är en ofarlig blödning.... Stora styrkekramar. Du har många medsystrar här som tänker på dig.
kram!!!
Hur har det gått för dig? :/ kram
Tack allihopa för alla fina ord! Ja jag hade väl önskat en mer sympatisk läkare vid ett sånt känsligt skede i mitt liv. Fine, jag fattar att han var stressad och kanske ansåg att jag överreagerade, men hans förbannade jobb är att få mig som patient att känna mig trygg och försöka guida mig dit genom att ge mig ordentlig fakta istället för att få mig att känna mig dum och förminskad.
Hej tjejer!
Hoppas det är bra med er och era små mirakel :) Jag behöver lite hjälp!
Jag, liksom flera av er, har mått illa under en längre period och nu har det börjat nå en absurd nivå. Jag kräks oftast inte, men det händer då och då. Framförallt mår jag så fruktansvärt illa, dygnet runt. Jag mår så illa att jag blir trött och inte kan göra något på dagarna.
Nu undrar jag: Vilka är era bästa illamående-tips? Något som är extra bra/dåligt att äta? Eller hur hanterar ni det?
Kram på er!
5 dagar kvar tills vul.. Känns som flera år.
Försöker att intala mig att allt är som det ska eftersom brösten är så ömma så jag knappt ens kan ligga på sidan längre när jag ska sova och don't get me started om illamåendet..
Härligt med hjärtljud! Missfallsrisken har sjunkit till 1,6%(!) älskar och hatar googlandet När tänker ni skriva in er hos MVC? Eller har ni redan gjort det?
Inskrivning idag hos bm. Gick jättebra. Hon var seriös och stöttande. Dock får jag inget kubtest utan får vänta på RUL innan vecka 20. Sedan höll hon inte med min ivf läkare om vilken vecka jag är i exakt. Två dagar tvistas det om så
I vecka 8 är jag iaf. Nu får jag klara mig utan undersökningar i två
Månader. Ska på sockerprov den 21 aug.