• maka011

Vi som äntligen är gravida efter IVF i April/Maj 2015

Cyanea skrev 2015-09-28 12:28:11 följande:

Bekväm ska man absolut känna sig, så jag förstår verkligen att det måste irritera dig att det är svårt med träningskläderna. Hehe, bra att kunna träna hemma så man slipper vara bland folk när man inte känner sig så tipp-topp ;) 

Kärlekshandtag har jag också - STORA!!! På ryggen liksom, där revbenen går ihop med midjan ;) De blir bara värre och värre ju mer magen växer. Jag använder dock bara väldigt snälla bh:ar just nu med bred "mudd" och utan kupor så den liksom döljer det värsta av fettet ;) Tack :D Äkta hm ;) Naaaaaw, vilken fin!!! Kul med plagg som har lite historia :) Åh vad mysigt!! Har fortfarande inte handlat en enda grej... Vill du och kan får du gärna fota skörden, jag är nyfiken :) 

Absolut. Ska försöka att komma ihåg att göra det när jag kommer hem från bm. :)
  • maka011
    Linda8110 skrev 2015-09-29 05:28:14 följande:

Tack för info! Vi ska definitivt ta betalvarianten, mycket bättre om något går fel och den kostar ju nästan inget. Vi har dock inte bestämt oss för vilken ännu. Lutar väl kanske åt samma som vi har i hemförsäkring för att ha allt samlat. Dock så är vi inte helt nöjda med dem så har funderat på att byta, haha, GAHAAA alla dessa beslut! Haha

Låter klokt. Har livförsäkring hos trygghansa så tog gravidförsäkringen där med. Betalvariant givetvis.
  • maka011
    Unaangelita skrev 2015-09-30 09:48:52 följande:

Hej allihopa! Måste få fråga er lite...Jag drömmer så sjukt konstiga drömmar nuförtiden! Är inte gubben otrogen så är det jag som är otrogen med massa killar från jobbet!! Är enda tjejen på jobbet så det finns en del killar också. Jag är gravid med min sambo i drömmarna men ändå ligger jag runt..??!! WTF liksom? Varför drömmer jag dessa sjuka, snuskiga drömmar? Jag skulle ju aldrig i livet vara otrogen ens..Har verkligen ALDRIG någonsin varit såhär lycklig som jag är nu, och ändå vaknar jag och bara vill gråta o aldrig mera sova...

Någon annan som drömmer sjuka drömmar?

OH ja. Senast häromnatten drömde jag att jag hade sex med en kollega. Och kort innan dess med en av mina vänner som är så gott som min bror. Hade svårt för att prata med honom på ett par dagar. Ha ha. :')
  • maka011
    Unaangelita skrev 2015-09-30 12:58:21 följande:

Åh vad skönt att jag inte är ensam om det iaf. Ja varje morgon tycker jag det är jobbigt att träffa de här grabbarna haha. Helt sjukt men man kan ju inte styra över drömmarna direkt.

Nej då, du är inte ensam. :)
  • maka011
    Angelinap skrev 2015-10-02 23:42:14 följande:

Har plockat ut ägg i onsdags- fy vad ont. Igår natt åkte jag in på gynakut och de såg att jag var rejält överstimulerad. På måndag ska vi sätta in ett embryo- längtar o håller tummarna. Vårt första ivf

Åh lycka till! Vad spännande. :)
  • maka011

Tror minsann pyret håller på att möblera om därinne. Vaknade av rörelserna för en timme sen och det fortsätter bara att böka runt. :)

• maka011

Sådär.. Vagn och spjälsäng köpta. Babyskydd beställt. Ett litet lager kläder fixat. Loppisar och blocket in my heart säger jag bara. Babyskyddet är givetvis nytt. Vågar inte annat.

• maka011

Min tanke var att jobba året ut, men har så ont av foglossningar så vette sjutton om jag kommer klara det. Ska till sjukgymnasten imorgon och prova ut bälte , få övningar att göra och ev låna tens apparat.

• maka011
    Linda8110 skrev 2015-10-08 10:12:32 följande:

Pyret lever och mår bra <3

Åh vad skönt! <3
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF i April/Maj 2015