Vi som äntligen är gravida efter IVF i April/Maj 2015
Ursäkta Cyanea- jag hade fått för mig att du hade ett tidigare barn. Sorry!
Och jag tror det är vanligt att vi som fått kämpa för att bli gravida även lätt har en högre inre stress. Även jag har dagar då jag nojjar, imorse var en sådan morgon då magen nästan "försvunnit". Jag vet rent intellektuellt att ett barn inte bara försvinner utan att hon antagligen lagt sig på ett annat sätt (vilket hon även hade då jag kände henne någon kvart senare. Kontrollbehovet är högt även här men jag hinner inte tokstressa upp mig då min stora behöver min uppmärksamhet. Lite skönt faktiskt.
Hoppas du mår bättre, du får tänka på att det är dina gravhormoner som spökar och att det kommer att bli bättre.
Du har nog rätt. Vi förstår kanske lite för väl hur mycket vi har att förlora och hur mycket arbete som kommer krävas om det går åt pipsvängen. Obehagligt när magen "försvinner" :S Men jag är övertygad om att det är som du skriver. Jag tycker att min navel hamnar mer åt höger eller vänster olika dagar, antar att det är beroende på hur Liten ligger ;) Vad underbart att veta att det är en liten flicka! Längtar verkligen efter att också få reda på det!
Tack så mycket. Förhoppningsvis är det en bättre dag imorgon. <3