Åldersskillnad på dig och din partner?
Ställer frågan efter att ha läst runt i alla trådar som handlar om äldre män och yngre kvinnor.
Hur ser det ut i era egna relationer egentligen? Hur gammal är du och hur gammal är din partner?
Ställer frågan efter att ha läst runt i alla trådar som handlar om äldre män och yngre kvinnor.
Hur ser det ut i era egna relationer egentligen? Hur gammal är du och hur gammal är din partner?
Jag 33, guben 45
haha gud dedär med sexet äre samma sak här du !
T ex det här med sex, jag är 100 ggr mer sugen än han är och han verkar inte har problem med att inte ha sex, medans jag känner att jag är för ung för att få ett sämre sexliv ännu...och sen vissa åsikter, jag tycker han har typiska "70-tals"-åsikter ibland och han tycker väl vice versa.
Sen i vissa situationer kan det lätt bli att han kör över mig bara för att han är äldre och jag tror att han vet bäst även om jag innerst inne vet att jag vet mer inom vissa områden.
Finns vissa saker som handlar om barnen och socialt umgänge med vänner osv som jag tror beror på ålderskillnaden (eller vilket årtal man är född, kanske är bättre att säga)
Det verkar som om sexlusten minskar med åldern för män men inte för kvinnor . Generellt . Gör mig frustrerad. Nu är min man bara 2år yngre än mig, men jag märker det redan. Vid 37år ålder :/
Jag är två år äldre än min man, till hans förtjusning. Han brukar hävda att han är mitt lammkött ????
Mitt ex var 10 år äldre än mig, jag var runt 20 år när vi träffades. Var nog på samma nivå då, men sen mognade jag förbi honom. Han hänger fortfarande med tjejer som är betydligt yngre.
Samma sak här, min är normalviktig (tränar) men har ändå försämrad sexlust. Han fyller 37 och jag är 25. Trist sexliv numera... Har dock en kompis som är något år yngre än min man som är ihop med en kille på 25 och han hinner knappt med i hennes fart. Så det verkar som att sexlusten minskar för männen med stigande ålder och tvärtom för kvinnorna. Ser inte fram emot det, för då blir jag väl tvungen att prata med mannen om en öppen relation så småningom, för som det är nu är inte hållbart!
jag 27 han 22
Också: De män som bibehåller sexlusten i samma utsträckning är det bara att gratulera!