Åldersskillnad på dig och din partner?
Ställer frågan efter att ha läst runt i alla trådar som handlar om äldre män och yngre kvinnor.
Hur ser det ut i era egna relationer egentligen? Hur gammal är du och hur gammal är din partner?
Ställer frågan efter att ha läst runt i alla trådar som handlar om äldre män och yngre kvinnor.
Hur ser det ut i era egna relationer egentligen? Hur gammal är du och hur gammal är din partner?
Jag är 24, han 33.
Det skiljer 8.5 år mellan oss, varit tillsammans i drygt 6 år nu :)
Jag är 43 och min man är 38.
Det skiljer 6 år mellan oss. Han är 28 och jag fyller snart 34. Tillsammans har vi en liten flicka på 2 mån.
Innan min sambo har jag bara varit tillsammans med män som varit äldre än jag.
Inte jag... Jag föredrar dem yngre. En äldre man tittar jag inte ens åt. Tio års åldersskillnad mellan mig och mannen, han är 25 och jag 35.
Min man är 2 år äldre än mig, min sambo 5 år yngre, märker ingen skillnad egentligen, allt handlar om mognad. Dom är ganska jämna trots att det skiljer 7 år på dem.
Ålder är en siffra, inget annat..... Passar man ihop så gör man!! <Det finns mogna 20-åringar och omognas pensionärer, svårare än så är det inte!!!!
Grattis till er som blir kära, skit samma hur gamla ni är!!
Jag är 22 och sambon 25. Varit ett par i 6 år och har en son på 6 månader tillsammans.
Jag är 21 och sambon 22! inga kids ännu men hoppas det kan bli inom inte alltför lång tid.
Jag är 25 och han är 24! :)
Jag 33, guben 45