Åldersskillnad på dig och din partner?
Ställer frågan efter att ha läst runt i alla trådar som handlar om äldre män och yngre kvinnor.
Hur ser det ut i era egna relationer egentligen? Hur gammal är du och hur gammal är din partner?
Ställer frågan efter att ha läst runt i alla trådar som handlar om äldre män och yngre kvinnor.
Hur ser det ut i era egna relationer egentligen? Hur gammal är du och hur gammal är din partner?
Jag har alltid haft seriösa relationer med hyfsat jämnåriga män. Men för två år sen träffade jag en som är 24 år äldre än jag (jag 38 och han 62). Den relationen var seriös, men mest glödhett passionerad och dessutom ett distansförhållande, så idag är vi inte längre ett par.
I min nya relation, där vi varit ett par i tre månader, är han sju år och tre dagar äldre än jag (jag 38 och han 45). Känns mer "lagom" och ger mig inte lika mycket stress över framtiden som det gjorde med han som är 24 år äldre.
Jag 29 år och han 41 (12 års ålderskillnad). Varit tillsammans i 10 år och har tre barn.
Jag är 33, han är 29. Vi har varit ihop i 4 år, har ett barn och ett till på väg.
Jag har aldrig dragits till betydligt äldre män. Den äldsta jag har haft ihop det med var 5 år äldre.
Något äldre, jämnåriga eller något yngre är min melodi
Jag är 29 och min man 30.
Vi har tre barn ihop, tvillingar på 2,5 år och en bebis på 4 månader.
Vi har varit tillsammans drygt 4 år och gifta snart 3. Känt varann i ca 8 år.
Åtta års skillnad. Vi har varit i hop i 17 år och min man fyller 41 snart och jag är 49. Tänker inte ofta på vår åldersskillnad.
Jag och min sambo är lika gamla, på dagen. Jag är några timmar äldre än han, vi har varit ihop i 3 år.
Det är 14 år mellan oss och han är äldre. Vi har varit tillsammana i 5 år och har en dotter som fyller 4 om en vecka och väntar ett syskon som är beräknad 3/6 och så har han barn sen tidigare som bor vv och vh.
Jag är 30 och maken 37 vi har varit tillsammans i 6 år (tror jag) :-P