• Anonym (Nyfiken)

Åldersskillnad på dig och din partner?

Ställer frågan efter att ha läst runt i alla trådar som handlar om äldre män och yngre kvinnor.

Hur ser det ut i era egna relationer egentligen? Hur gammal är du och hur gammal är din partner?

• Svar på tråden Åldersskillnad på dig och din partner?
  • Anonym (Solvinden)

Jag 42 och han 34. Är inne på vårt 9:e år nu som par (är gifta). Bättre relation har jag aldrig haft!

• Kim Possible

Det skiljer ca 7 år, maken är 41 och jag fyller snart 48. Varit tillsammans i drygt 15 år, har ett gemensamt barn och jag har ett sedan innan (som nu är vuxen).

Åldern har aldrig varit en issue, annat än att det brukar förvåna nya bekantskaper när vi berättar hur gamla vi är. Alla tror att vi är jämngamla.

• Anna Hbg

Nästan exakt på dagen 7 år mellan mig och min man, jag fyller dagen efter honom.

Jag är 35 och han är 42.

• Grus grus

Jag är en månad och tolv dagar äldre än min man. Och varje år har han jätteroligt åt att BARA vara så och så gammal under den perioden tills han själv fyller. Vi är BÅDA TVÅ nu 34 år gamla.

online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Anonym (Tora)
    Kim Possible skrev 2015-05-18 14:41:53 följande:

Det skiljer ca 7 år, maken är 41 och jag fyller snart 48. Varit tillsammans i drygt 15 år, har ett gemensamt barn och jag har ett sedan innan (som nu är vuxen).

Åldern har aldrig varit en issue, annat än att det brukar förvåna nya bekantskaper när vi berättar hur gamla vi är. Alla tror att vi är jämngamla.

Samma sak här; min sambo är 10 år yngre och alla tror att vi är jämnåriga. Det extremaste exemplet var att en gemensam kompis som skulle boka biljetter åt oss skrev i samma födelseår på mig som på honom fastän vi skrivit 1979 på mig och 1989 på honom i sms till henne. Hon trodde helt enkelt att vi hade skrivit fel och korrigerade det. Detta var efter att vi varit ett par i över två år.
  • Anonym (sju)

Jag är 31 och min man är 37, fyller 38 senare under året.Det skiljer sju år mellan oss och vii har varit tillsammans i 13 år.

• Anonym (Lycklig särbo)

Jag 46, mannen 36. Tillsammans i 13 år.

Svar på tråden Åldersskillnad på dig och din partner?