• Anonym (Nyfiken)

Åldersskillnad på dig och din partner?

Ställer frågan efter att ha läst runt i alla trådar som handlar om äldre män och yngre kvinnor.

Hur ser det ut i era egna relationer egentligen? Hur gammal är du och hur gammal är din partner?

• Svar på tråden Åldersskillnad på dig och din partner?
  • Aniiee

5,nästan. Jag är 30 och hon fyller 26 i November.

Bokcitat, filmcitat, musikcitat, spelcitat..... har du inget vettigt att säga själv?
  • Mithi

Min partner är född 7 år tidigare än mig, men i praktiken skiljer det 6 år mellan oss. Han är kille och jag är tjej.

• Anonym (carolina)

Jag är 19 och min partner 28, alltså 9 år mellan oss.

Vi har varit tillsammans ett år och det funkar hur bra som helst.

• fluu

Sambon är fyra år äldre än mig, det märktes mest i början eftersom vi var väldigt unga när vi träffades.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Frugan)

Det skiljer tre år mellan oss. Hade satt en gräns på runt max 3 år yngre och max 8 år äldre när jag nätdejtade. Vi är 45+.

• molly50
    Anonym (Nyfiken) skrev 2015-05-18 07:19:01 följande:

Ställer frågan efter att ha läst runt i alla trådar som handlar om äldre män och yngre kvinnor.

Hur ser det ut i era egna relationer egentligen? Hur gammal är du och hur gammal är din partner?

Vi är lika gamla,42 år,blir 43.
    Mattias och Hannah.
  • Bumblebee

Min man är 12 år äldre än jag. Jag var 22 (skulle fylla 23) när vi träffades. Har varit tillsammans i 8 åtta år. Gifta i snart fyra, har en dotter på snart tre och en liten till på G till hösten.

• Anonym (Helena)

Min man är två veckor äldre än jag. Vi är 50+ men känner oss som 40 ha ha.

• Anonym (Mia)

Min sambo är 8 år äldre än mig, varit tillsammans i 10 år.

Svar på tråden Åldersskillnad på dig och din partner?