Åldersskillnad på dig och din partner?
Ställer frågan efter att ha läst runt i alla trådar som handlar om äldre män och yngre kvinnor.
Hur ser det ut i era egna relationer egentligen? Hur gammal är du och hur gammal är din partner?
Ställer frågan efter att ha läst runt i alla trådar som handlar om äldre män och yngre kvinnor.
Hur ser det ut i era egna relationer egentligen? Hur gammal är du och hur gammal är din partner?
Jag 21 killen fyller 28 om några månader. Varit ett par i 3,5 år.
5,nästan. Jag är 30 och hon fyller 26 i November.
Min partner är född 7 år tidigare än mig, men i praktiken skiljer det 6 år mellan oss. Han är kille och jag är tjej.
Jag är 19 och min partner 28, alltså 9 år mellan oss.
Vi har varit tillsammans ett år och det funkar hur bra som helst.
Sambon är fyra år äldre än mig, det märktes mest i början eftersom vi var väldigt unga när vi träffades.
Det skiljer tre år mellan oss. Hade satt en gräns på runt max 3 år yngre och max 8 år äldre när jag nätdejtade. Vi är 45+.
Min man är 12 år äldre än jag. Jag var 22 (skulle fylla 23) när vi träffades. Har varit tillsammans i 8 åtta år. Gifta i snart fyra, har en dotter på snart tre och en liten till på G till hösten.
Min man är två veckor äldre än jag. Vi är 50+ men känner oss som 40 ha ha.
Min sambo är 8 år äldre än mig, varit tillsammans i 10 år.