• Anonym (Nyfiken)

Åldersskillnad på dig och din partner?

Ställer frågan efter att ha läst runt i alla trådar som handlar om äldre män och yngre kvinnor.

Hur ser det ut i era egna relationer egentligen? Hur gammal är du och hur gammal är din partner?

• Svar på tråden Åldersskillnad på dig och din partner?
  • Anonym (Lammkött)

Jag är 37 och gubben 49.

• Anonym (27+37)

Nästan 10 år! Jag som många andra gillar att mannen är äldre, den som fostrar och tar hand om ;)

• Mrs Oikari

13 år. Jag blir snart 30 och strax därefter fyller han 43. Vi har varit tillsammans i nio år. Gifta i sju. Har två barn tillsamman och lever ett fint, stabilt liv tillsammans. Han är mannen i mitt liv helt enkelt.

• Anonym (Lollo)
    Anonym (27+37) skrev 2015-05-19 23:05:24 följande:

Nästan 10 år! Jag som många andra gillar att mannen är äldre, den som fostrar och tar hand om ;)

Inte jag... Jag föredrar dem yngre. En äldre man tittar jag inte ens åt. Tio års åldersskillnad mellan mig och mannen, han är 25 och jag 35.
  • Anonym (kattis)

Jag är 23 och min man är 31.

• Anonym (Både och)

Jag är 48 och min sambo 44.

Vi har varit ihop och är fortfarande i ca 5 år.

Min fd sambo var 12 år äldre än jag och våran samboskap varade i 22 år!

Det är mycket annat som är viktigt i ett förhållande, inte någon siffra.

• Sniper

Nästan 2 månader
    Han är född dec - 92
    jag är född feb - 93

Vi har en son född jun-13

• Anonym (Både och)

Jag är kvinna skulle tilläggas.

• Jennie med ie
    Anonym (Li) skrev 2015-05-19 22:36:45 följande:

Oj, vilka gamla män många har. JagNär uppriktigt förvånad. Själv vill jag inte ha någon som är mer än två år äldre, men smaken är ju som baken.

Att välja bort någon enbart p g a åldern är för mig lika främmande som att "välja till" någon på samma grund.
  • Anonym (Li)
    Jennie med ie skrev 2015-05-20 00:26:42 följande:
    Att välja bort någon enbart p g a åldern är för mig lika främmande som att "välja till" någon på samma grund.
    Jag har dock aldrig attraherats av äldre, så för mig har det inte ens varit något jag behöver överlägga med mig själv. Däremot dras jag till yngre.
Svar på tråden Åldersskillnad på dig och din partner?