Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Nu är det ju på intet sätt säkert att det påverkar opinionssiffrorna men jag undrar litet hur Löfven tänker när han först håller ett tal till nationen där han betonar vårt eget ansvar, att vi skall skjuta upp och avstå från sådant som inte är nödvändigt, därefter hör hur Morgan Johansson har fått klä skott för att han gav sig ut i julhandeln. Efter allt detta tänker alltså Löfven att "det är säkert helt OK om jag tittar inom Gallerian, ingen känner väl igen mig?" eller något ditåt.
Hur kan det ha framstått som en god idé?
Det är självklart mer omdömeslöst att utsätta en kvinna för ett sexuellt övergrepp än att bo under samma tak som en dömd brottsling (ej politiker) som avtjänat sitt straff.tt.
Jo att ta en kvinna på brösten är ju värre än upprepade våldtäkter på barn. Tänk så fort allt är förlåtet när det är S eller ett av S samarbetspartier som är inblandad. Det oavsett om det handlar om nazistsamarbete, pedofili eller att bryta mot de egna riktlinjerna för hur man skall uppföra sig i en pandemi.
Enligt din logik skall M och KD brännmärkas för att du inte tycker om varken dem eller SD medan du inte ser några problem med att S samarbetar med ett parti där en hög politiker umgåtts med pedofiler. Hyckleri sa bull.