• Gert

Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?

Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd. Glad

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
  • Anonym (Peddo-Filip)
    KillBill skrev 2020-12-27 19:06:50 följande:

Vad talar för motsatsen? Ä det återigen källan Stoppa Pressarna en källa som du kallar för ?skitsajten??

Det kommer snart fram mer uppgifter om F:s förehavanden. Handlar om damage control. Försöka att rädda det som räddas kan.
  • KillBill
    Anonym (Peddo-Filip) skrev 2020-12-27 19:13:48 följande:
    Det kommer snart fram mer uppgifter om F:s förehavanden. Handlar om damage control. Försöka att rädda det som räddas kan.
    Aha, ska vi gissa på att du refererar till din anonyma källor på Flashback..
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • KillBill
    Anonym (Peddo-Filip) skrev 2020-12-27 19:13:48 följande:

Efter massmord i Norge 2011 där 77 oskyldiga människor fick sätta livet till framkom det att SD politiker, en del i partitoppen, umgicks i samma kretsar på nätet som terroristen Anders Behring Breivik. Där kan vi snacka om damage control..

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Padirac
    Anonym (hehe) skrev 2020-12-27 23:08:15 följande:
    Det gjorde han troligen. Förmodligen var det just därför de träffades.

Oavsett vilket fortsatte de vara sambos långt efter att han fick veta.
    Federley är nog helt säkert körd i politiken för en lång tid framåt.

Påverkar det Centerns väljare? tror inte det, de röstar inte på person utan på ideologi.
    Påverkar det S väljare? tror inte det , de röstar inte på S pga Federleys förehavanden

SDs sexualbrottslingar, nazister och annat påverkar inte heller SDs väljare - tvärt om så verkar dessa brott stärka SDs väljarkår.
  • Anonym (hehe)
    KillBill skrev 2020-12-27 18:56:11 följande:

Hur kan du neka till att du trivialiserar SD toppens sexuella övergrepp i inlägg #5105? För alla som läser detta inlägg blir detta mycket tydligt. SD toppen representerar SD i EU parlamentet. Det är larvigt att påstå att det inte är en topposition i ett parti.

Frågan är varför du trivialiserar sexuella övergrepp och försöker tona ner betydelsen av en SD politiker som står åtalad för ett sådant brott?

Det är väldigt stor skillnad på att vara 2:e vice ordförande och att vara en random okänd parlamentariker. Det inser alla.

I inlägg 5105 trivialiserar jag inte handlingen. Skriver ju inte vad jag tycker om handlingen som sådan alls där. Har i övrigt varit tydlig med att jag tycker de som tafsar är j-a as. Du får faktiskt respektera att jag har rätt till min egen åsikt och undanber från dina osanningar avseende vad jag tycker.

Frågan är varför du påstår att jag skrivit saker som jag inte skrivit. Är det i frustration över att du förlorar debatten?
  • Anonym (hehe)
    KillBill skrev 2020-12-27 19:12:08 följande:

Ska vi skambelägga umgänge nu också? Det är totalt omöjligt att ha koll på brottsregistret på alla man kan tänkas umgås med.  Sedan kan man fråga sig var du hämtar din information från. Är det anonyma källor på Flashback eller är det något du har läst på ?skitsajten? Stoppa Pressarna?

Hittills har ju stoppa pressarna haft rätt och du fel i detta ärende.
  • Anonym (hehe)
    KillBill skrev 2020-12-27 19:26:22 följande:

Efter massmord i Norge 2011 där 77 oskyldiga människor fick sätta livet till framkom det att SD politiker, en del i partitoppen, umgicks i samma kretsar på nätet som terroristen Anders Behring Breivik. Där kan vi snacka om damage control..

Skrev inte du nyss ett inlägg om att det är fel att skambelägga samröre?

Jag vidhåller nog min uppfattning att riktigt dåligt omdöme kan leda till fruktansvärt dåligt samröre.

Den här taktiken du har attt kasta in en SD-fackla så snart det luktar illa om regeringsunderlaget; funkar inte så bra. Federley får gärna dra med sig några skitar från SD i fallet. Jag tycker våra stora ledare ska ha så pass gott omdöme att de inte umgås med avskum.
  • Anonym (hehe)
    Padirac skrev 2020-12-27 23:14:15 följande:
    Federley är nog helt säkert körd i politiken för en lång tid framåt.

Påverkar det Centerns väljare? tror inte det, de röstar inte på person utan på ideologi.
    Påverkar det S väljare? tror inte det , de röstar inte på S pga Federleys förehavanden

SDs sexualbrottslingar, nazister och annat påverkar inte heller SDs väljare - tvärt om så verkar dessa brott stärka SDs väljarkår.
    Federley ska aldrig någonsin komma tillbaka till politiken.

Centerns väljare kanske inte har så mycket mot pedofiler, och det finns ju uppenbart fler i dessa kretsar.

Om Federley kommer tillbaka så påverkar det alla som har samröre med honom.
  • Anonym (Peddo-Filip)
    KillBill skrev 2020-12-27 19:26:22 följande:

Vad har SD med det här att göra?

Nu gnäller de på stackars Morgan som varit på Dressman och handlat reakläder.

www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/minister-shoppade-julklapp-pa-mellandagsrean
Svar på tråden Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?