Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Drevet mot Ebba drivs av den tidningen Expressen, med en tydligt borgerlig profil och påståendet att detta skulle vara ett S spinn är svammel.
Den före detta EU parlamentarikern som representerade C är själv inte misstänkt för något olagligt och har lämnat både EU parlamentet och politiken. Säg mig på vilket sätt detta skulle få politiska konsekvenser?
Eftersom EU parlamentarikern ansåg sig vara tvungen att lämna politiken så har det redan haft en politisk konsekvens.
Dessutom har centerpartiet numera en tydlig profil som bejakare av rättigheter för sexualbrottslingar.
Det är ju du som hittat på att Centern vurmar för sexuellt våldsamma avarter. Om du vill fortsätta att publicera den typen av fantasier kanske du ska skapa en egen tråd? Jag föreslår trådnamnet "HeHe:s sexfantasier om Centern"
Det är ju du som hittat på att Centern vurmar för sexuellt våldsamma avarter. Om du vill fortsätta att publicera den typen av fantasier kanske du ska skapa en egen tråd? Jag föreslår trådnamnet "HeHe:s sexfantasier om Centern"