Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Du tycker inte att det är en konstig prioritering att fokusera på någon som själv inte är misstänkt för något övergrepp i stället för att fokusera på de politiker som faktiskt har utsatt barn för sexuella övergrepp?
Klarar du inte att googla fram vilka SD politiker som dömts för våldtäkt mot barn så ska jag ge dig instruktioner om hur du gör om du startar en egen tråd om politiker med pedofil-koppling (i denna tråd hör diskussionen som sagt var inte hemma). Btw har jag inte påstått att Ebba Busch är dömd för brott.
Trådstarten:
Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
S har ett formellt samarbete med några partier, annars skulle man inte vara i regeringsställning.
Självfallet är det då intressant och högst högst relevant att resonera om deras samarbetspartners. Det är ju givet att korkade samarbetspartners kan spilla över på regeringspartiet Socialdemokraterna och därmed påverka hur mycket de kan minska.
Givetvis kan det också vara intressant resonera om andra partier, t ex hur mycket ett annat parti kan komma att öka när S minskar.
Jag tror inte trådstartaren har ombett dig KillBill att bestämma vilka detaljer, vilka partier, vi inte får resonera om i tråden?
Du tycker inte att det är en konstig prioritering att fokusera på någon som själv inte är misstänkt för något övergrepp i stället för att fokusera på de politiker som faktiskt har utsatt barn för sexuella övergrepp?
Klarar du inte att googla fram vilka SD politiker som dömts för våldtäkt mot barn så ska jag ge dig instruktioner om hur du gör om du startar en egen tråd om politiker med pedofil-koppling (i denna tråd hör diskussionen som sagt var inte hemma). Btw har jag inte påstått att Ebba Busch är dömd för brott.
JA till skillnad mot dig tycker jag att det är mer relevant att peka på politiker som är pedofiler än att peka på politiker som har bott under samma tak som en pedofil.
Hade du googlat så hade du funnit ett flertal pedofiler i SD bara de senaste åren.
Vad får dig att tro att man bara kan vara kritisk mot någon som är dömd för ett brott? Man kan självklart vara kritisk mot personer som beter sig hänsynslöst. När det gäller Ebba Busch så handlar kritiken om att hon vill driva igenom en fastighetsaffär mot en gammal dement människas vilja. Det är märkligt att du inte ser det olämpliga i detta.
JA till skillnad mot dig tycker jag att det är mer relevant att peka på politiker som är pedofiler än att peka på politiker som har bott under samma tak som en pedofil.
Hade du googlat så hade du funnit ett flertal pedofiler i SD bara de senaste åren.
Vad får dig att tro att man bara kan vara kritisk mot någon som är dömd för ett brott? Man kan självklart vara kritisk mot personer som beter sig hänsynslöst. När det gäller Ebba Busch så handlar kritiken om att hon vill driva igenom en fastighetsaffär mot en gammal dement människas vilja. Det är märkligt att du inte ser det olämpliga i detta.
Well, eftersom du inte ville sluta tjata om lokalpolitiker så tog jag upp ett fall.
Varför försvarar du avskyvärda handlingar kopplade till regeringsunderlag?
Hur känns det att vara så politiskt färgad att man kan försvara vad som helst?
Jaha så nu försvara du Ebba Busch?
Den gamle mannen har själv blivit intervjuad och förklarat att han ångrat sig. Nu kan det i och för sig vara så att den gamle mannen inte är i sina sinnes fulla bruk och att man därför inte helt kan lita på vad han utryckte i intervjun. Frågan är då vad som är värst, att KDs partiledare vill driva igenom en affär mot en gammal människas vilja eller att KDs partiledare vill driva igenom en affär med en person som pga. medicinska skäl/ minnesproblem/demens ansökt om god man eller förvaltare.
En sak är säker. Snyggt är det inte.