• Gert

Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?

Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd. Glad

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
  • KillBill
    Anonym (hehe) skrev 2021-01-03 20:25:08 följande:
    Ett ganska harmlöst exempel kommer här:
    (Det finns mer och värre saker att hitta)

Men OMG man samarbetar inte med vänsterextremister om man inte delvis sympatiserar med dem. Så är det bara. Researchgruppen är vänsterextrema och det är en gåta hur Expressen kan samarbeta med dem.

Här på forumet blir ju folk kallade högerextremister vid minsta avvikelse från MP-S-regeringens uppfattning. Det verkar inte ha bekymrat dig det minsta.

"Anders Linbergs ledartext handlar om att han anser att för stor valfrihet i samhället gör människor olyckliga."

Du kan inte ha Anders Lindbergs ledare innan du påstod att det är ett tecken på kommunism. Ditt inlägg blev i stället ett bevis för att du är ute och cyklar.

Här kan man läsa Den ledare av Anders Lindberg:

www.aftonbladet.se/ledare/a/wE47oG/vi-blir-olyckliga-av-mer-valfrihet
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Anonym (hehe)
    KillBill skrev 2021-01-03 21:27:20 följande:

Du kan inte ha Anders Lindbergs ledare innan du påstod att det är ett tecken på kommunism. Ditt inlägg blev i stället ett bevis för att du är ute och cyklar.

Här kan man läsa Den ledare av Anders Lindberg:

www.aftonbladet.se/ledare/a/wE47oG/vi-blir-olyckliga-av-mer-valfrihet
    Vill kommunisterna ha mer eller mindre valfrihet?
  • KillBill
    Anonym (hehe) skrev 2021-01-03 21:35:19 följande:

Vill kommunisterna ha mer eller mindre valfrihet?

Du argumenterar som ett barn. Väx upp.
  • Anonym (hehe)
    KillBill skrev 2021-01-03 22:26:51 följande:
    Du argumenterar som ett barn. Väx upp.
    Har läst tillräckligt av Anders Lindberg. Han är väldigt vänster. Kommunist vet jag inte om jag sagt att han är, men inte omöjligt. Ledsen att jag trampade på en mycket öm tå. Man kan nästa tro att han är polare med Federley som du går igång.
  • KillBill
    Anonym (hehe) skrev 2021-01-03 23:42:18 följande:

Har läst tillräckligt av Anders Lindberg. Han är väldigt vänster. Kommunist vet jag inte om jag sagt att han är, men inte omöjligt. Ledsen att jag trampade på en mycket öm tå. Man kan nästa tro att han är polare med Federley som du går igång.

Väx upp..
  • Anonym (hehe)
    KillBill skrev 2021-01-03 23:48:49 följande:
    Väx upp..
    Är det inte bättre att du skriver seriösa inlägg?
  • Anonym (Peddo-Filip)

Att det fortfarande finns de som har förtroende för clownen Löfven och de andra som inte bryr sig om restriktionerna de själva utformat. Suck.

En avskyvärd elit som bara bryr sig om sitt eget.

• Anonym (hehe)
    Anonym (Peddo-Filip) skrev 2021-01-04 09:45:56 följande:

Att det fortfarande finns de som har förtroende för clownen Löfven och de andra som inte bryr sig om restriktionerna de själva utformat. Suck.

En avskyvärd elit som bara bryr sig om sitt eget.

Jag tror, helt ärligt att t.o.m medlöparna tappat förtroendet för Löfvén. Men Löfvén är sosse och det räcker för att gemene sosse skall hålla sig lugn.

Skandalerna är många genom åren och den vanlige arbetaren har vant sig vid att bli lite upprörd och vet att  det lugnar ned sig med tiden.
  • nattuw
    KillBill skrev 2020-12-29 22:15:08 följande:
    Men jisses människa du jämför ju äpplen och päron. En av SDs topppolitiker är åtalad för ett sexuellt övergrepp. Den C politiker som åsyftas har förvisso betett sig olämpligt men är inte misstänkt för något brott.
    Varför är det så viktig att försvara en toppolitiker i C som rört sig i pedofilkretsar? Hade det varit lika viktigt att försvara, tja vad ska vi dra till med,  låt oss säga en SD politiker som rört sig i pedofilkretsar? Kommer vi kanske att i framtiden så se dig försvara den åtalade SD toppolitikern om hen frikänns?
  • KillBill
    nattuw skrev 2021-01-08 04:48:31 följande:
    Varför är det så viktig att försvara en toppolitiker i C som rört sig i pedofilkretsar? Hade det varit lika viktigt att försvara, tja vad ska vi dra till med,  låt oss säga en SD politiker som rört sig i pedofilkretsar? Kommer vi kanske att i framtiden så se dig försvara den åtalade SD toppolitikern om hen frikänns?

Det är ingen som försvarar C politikerns agerande men här handlar det om att politikern själv inte har gjort något olagligt. Skillnaden mot SD politiker är därför uppenbar för när SD politiker kritiseras så handlar det om att de själva har gjort något opassande eller olagligt (och ja, flera SD politiker har gjort sig skyldiga till pedofilbrott)

Svar på tråden Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?