Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Du kan inte ha Anders Lindbergs ledare innan du påstod att det är ett tecken på kommunism. Ditt inlägg blev i stället ett bevis för att du är ute och cyklar.
Här kan man läsa Den ledare av Anders Lindberg:
Du kan inte ha Anders Lindbergs ledare innan du påstod att det är ett tecken på kommunism. Ditt inlägg blev i stället ett bevis för att du är ute och cyklar.
Här kan man läsa Den ledare av Anders Lindberg:
Vill kommunisterna ha mer eller mindre valfrihet?
Har läst tillräckligt av Anders Lindberg. Han är väldigt vänster. Kommunist vet jag inte om jag sagt att han är, men inte omöjligt. Ledsen att jag trampade på en mycket öm tå. Man kan nästa tro att han är polare med Federley som du går igång.
Att det fortfarande finns de som har förtroende för clownen Löfven och de andra som inte bryr sig om restriktionerna de själva utformat. Suck.
En avskyvärd elit som bara bryr sig om sitt eget.
Att det fortfarande finns de som har förtroende för clownen Löfven och de andra som inte bryr sig om restriktionerna de själva utformat. Suck.
En avskyvärd elit som bara bryr sig om sitt eget.
Det är ingen som försvarar C politikerns agerande men här handlar det om att politikern själv inte har gjort något olagligt. Skillnaden mot SD politiker är därför uppenbar för när SD politiker kritiseras så handlar det om att de själva har gjort något opassande eller olagligt (och ja, flera SD politiker har gjort sig skyldiga till pedofilbrott)