Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Du svarar inte på min följdfråga gällande moderaten och liberalen som satt i Styrelsen för transportstyrelsen och som var fullt informerade om de avsteg mot svensk lag som generaldirektören gjorde (innan det skedde).
Om du i ett inlägg vill klandra socialdemokratiska styrelsemedlemmar i A-lotterierna så antar jag du är lika hård i din kritik av moderaten och liberalen i Transportstyrelsens styrelse, allt annat skulle nämligen vara hyckleri.
Du svarar inte på min följdfråga gällande moderaten och liberalen som satt i Styrelsen för transportstyrelsen och som var fullt informerade om de avsteg mot svensk lag som generaldirektören gjorde (innan det skedde).
Om du i ett inlägg vill klandra socialdemokratiska styrelsemedlemmar i A-lotterierna så antar jag du är lika hård i din kritik av moderaten och liberalen i Transportstyrelsens styrelse, allt annat skulle nämligen vara hyckleri.
Anton, du läst flash inlägg innan du postat detta inlägg hade du funnit att flash inte ställer någon fråga till mig. Ett tips till dig Anton är att alltid läsa inlägget först. Chansen att du gör rätt ökar dramatiskt när du gör det.
Min fråga ska ses i skenet av att flash tidigare inte velat göra någon stor sak av att det fanns en moderat och en liberal i Transportstyrelsens styrelse som var fullt informerade om de avsteg från svensk lag som Transportstyrelsen gjorde. När det gäller A-lotteriernas styrelse så är flash perspektiv på styrelsens ansvar ett helt annat och det känns inte riktigt konsekvent. Det är därför befogat med ett klarläggande.
Anton, om du läst, skulle det ha stått..
Du svarar inte på min följdfråga ...
S har ju som bekant sitt starkaste stöd bland sistagångsväljare medan deras opinionssiffror i den yngsta väljargruppen inte är mycket att hurra för.
Här har vi en valarbetare som försöker göra något åt saken: