Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Jepp, är det inte barn så är det gamla - och Stephen King skriver sina romaner med utgångspunkt från socialdemokratin i Sverige.
Man kan inte nog understryka att det är de allra vassaste intellekten på FL som kritiserar socialdemokratin
Nu tycker jag mig minnas att du vid ett flertal tillfällen har skrivit om socialdemokratins minskning i den här tråden, tja när du inte har förklarat att Annie Lööf vill ha fri invandring.
Står man på huvudet när man läser kan nog en ökning te sig som en minskning, ja förutom att man kan få för sig besynnerligheter som att C är för fri invandring.
Så svaret på din fråga är att jag anser att Familjelivs skrikhöger har ett intellekt som är omvänt proportionellt till styrkan på gapandet.
Därmed inte sagt att det inte finns kunnig och intelligent kritik av S från högerhåll.
Samma trend vi sett runtom i Europa fortsätter nu i Tyskland. Enligt vallokalsundersökningen gör S sitt sämsta val någonsin och som en konsekvens av det lämnar de koalitionsregeringen.
Samma trend vi sett runtom i Europa fortsätter nu i Tyskland. Enligt vallokalsundersökningen gör S sitt sämsta val någonsin och som en konsekvens av det lämnar de koalitionsregeringen.