Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
"Regeringen har kritiserats för att åka på handelsresa till diktaturens Iran.
Men handelsminister Ann Linde ser inga problem med att bedriva handel i ett land där fångar avrättas och mänskliga rättigheter kränks.
? Jag ser ingen konflikt i det, säger hon."
www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/gmV9q/ann-linde-om-handel-med-diktaturens-iran-ser-ingen-konflikt-i-det
Men var då ärliga med det på hemmaplan och säg öppet att svenska jobb och exportinkomster väger tyngre än mänskliga rättigheter i en misogyn diktatur.
Det är helt OK att Scania säljer lastbilar till Iran, men det blev ett jävla liv rent ut sagt när det kom fram att det exporterades busschassin till Israel. Busschassin som bepansrades för att skolbarn säkert skulle komma fram levande till skola/hem.
Iran som öppet stödjer den nazistiska hizbollaterrormilisen.
"Regeringen har kritiserats för att åka på handelsresa till diktaturens Iran.
Men handelsminister Ann Linde ser inga problem med att bedriva handel i ett land där fångar avrättas och mänskliga rättigheter kränks.
Jag ser ingen konflikt i det, säger hon."
www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/gmV9q/a...
Men var då ärliga med det på hemmaplan och säg öppet att svenska jobb och exportinkomster väger tyngre än mänskliga rättigheter i en misogyn diktatur.
Det är helt OK att Scania säljer lastbilar till Iran, men det blev ett jävla liv rent ut sagt när det kom fram att det exporterades busschassin till Israel. Busschassin som bepansrades för att skolbarn säkert skulle komma fram levande till skola/hem.
Iran som öppet stödjer den nazistiska hizbollaterrormilisen.
Det kommer en tid efter dessa ledare, så fastna inte i tänket att det inte går att påverka.
Det vi/omvärlden gör nu kan få stor betydelse i framtiden, det finns det många ex på., droppen urholkar stenen som du vet.
Allt går att göra om till "vapen", så jag tycker det ofta gnälls helt i onödan och mest liknar politik, en politik som mest syftar till ökade möjligheter för en valseger på hemmaplan.
Islam.
Som du ser i mitt inläget ovan (även om du inte våga adressera saken) är det alltså ingen "sedvänja" att bära slöja som du menar utan är en följd av religöst betingade lagar.
Islam.
Som du ser i mitt inläget ovan (även om du inte våga adressera saken) är det alltså ingen "sedvänja" att bära slöja som du menar utan är en följd av religöst betingade lagar.
Islam.