• aomj

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)

Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.

Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

• Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles
  • EkoS
    funderat skrev 2015-06-29 14:55:47 följande:

O så missade ja ju bilden;P

Grattis!!! Kul :) När blir BF?
  • funderat
    EkoS skrev 2015-06-29 16:16:18 följande:
    Grattis!!! Kul :) När blir BF?
    BF 6e mars:)
  • halo83

Ingen mens här än..lite ont till å från och massa flytningar. Känns som mensen kommit flera gånger bara för det..nån som fått ökade flytningar å varit gravid?

• halo83

Åh grattis!! Super nyfiken på din graf,kan du inte lägga upp den? quote=75476183][quote-nick]funderat skrev 2015-06-29 14:55:47 följande:[/quote-nick]O så missade ja ju bilden;P

[/quote]

• funderat

[quote=75476687][quote-nick]halo83 skrev 2015-06-29 17:39:10 följande:[/quote-nick]Åh grattis!! Super nyfiken på din graf,kan du inte lägga upp den? quote=75476183][quote-nick]funderat skrev 2015-06-29 14:55:47 följande:[/quote-nick]O så missade ja ju bilden;P

såhär ser min graf ut:)

• halo83

Tack, tycker den liknar min.. Fick oxå en tempdipp men är fortfarande över linjen..

• pannkakan87
    saklek skrev 2015-06-29 10:05:51 följande:
    Hur kände du av ÄL? En hel del symptom på ÄL kan ju komma dagarna innan ägglossningen faktiskt sker.
    Jo men jag har ju tagit äl-tester tidigare när jag haft som ondast och då gav det utslag. Nu har jag använt nc i 7 månader och den har fungerat klockrent och sen helt plötsligt så ändrar den och meddelar "att det är svårt att hitta min äl" typ. Jag har haft konstiga temperaturer denna månad men jag kanske är gravid, kan ju vara det..
  • saklek
    pannkakan87 skrev 2015-06-29 18:15:59 följande:
    Jo men jag har ju tagit äl-tester tidigare när jag haft som ondast och då gav det utslag. Nu har jag använt nc i 7 månader och den har fungerat klockrent och sen helt plötsligt så ändrar den och meddelar "att det är svårt att hitta min äl" typ. Jag har haft konstiga temperaturer denna månad men jag kanske är gravid, kan ju vara det..
    Fast ÄL-tester ger ju utslag 24-48 timmar innan ÄL, så det skulle ju ändå kunna stämma? Håller tummarna för att du får plus iaf! När var det du hade BIM?
  • halo83

Fick åter igen svagt streck på en sticka.. Får bli ett cb i morgon då det känns som om dom är säkrast..

Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles