• aomj

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)

Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.

Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

• Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles
  • funderat
    halo83 skrev 2015-06-27 14:45:20 följande:

Så här ser det ut nu när det torkat...

phpH9Rzzr48915.jpg

Ja tycker jag ser en skugga på denna.. Hoppas!!
  • funderat

Åh, missade Apotekets öppettid med 15minuter så nu blir det att snällt vänta på ett digitalt test till på tisdag morgon:/

• soofa
    funderat skrev 2015-06-27 15:35:30 följande:

Åh, missade Apotekets öppettid med 15minuter så nu blir det att snällt vänta på ett digitalt test till på tisdag morgon:/

Men du, har du passerat bim så kan du ju testa när som helst på dagen, då behöver du bara vänta till måndag. :)
  • funderat
    soofa skrev 2015-06-27 16:18:50 följande:
    Men du, har du passerat bim så kan du ju testa när som helst på dagen, då behöver du bara vänta till måndag. :)
    Åh, menar du det.. Jippie, en dag mindre att vänta iaf;P
  • halo83

Sjukt besviken .. Neg i morse och världens tempdipp så mensen kommer ju komma som ett brev på posten

• saklek
    halo83 skrev 2015-06-28 04:19:58 följande:

Sjukt besviken .. Neg i morse och världens tempdipp så mensen kommer ju komma som ett brev på posten

Tråkigt! Vet känslan. Måste dock säga att jag tycker det är skönt när man får tempdippen, då känns det iaf för mig som att det är "över", annars hade jag fortsatt hoppas varje timme som mensen inte dök upp och säkert hunnit göra flertalet test. Nu blir temperaturen det som säger åt mig att "nu räcker det", på något sätt är det ändå skönt tycker jag..
  • funderat
    halo83 skrev 2015-06-28 04:19:58 följande:

Så trisst!! Alltid lika tråkigt när mensen kommer!:(
  • halo83

jag hoppas ju att jag är låghormonare och att det därför inte visar nåt...men som sagt, tempdippen verkar ju inte lovande dock..

Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles