• aomj

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)

Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.

Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

• Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles
  • fastfrusen

Åhhh jag drömde inatt att jag plussade och det var en sådan glad dröm! Sen vaknade jag, tempade, och noterade megadipp of doom.. Mens är sen men så var min äl, tänker att mens kommer nu vilken dag nu! Men vi ska lyckas ngn gång!

• pannkakan87
    fastfrusen skrev 2015-06-28 13:48:15 följande:

Åhhh jag drömde inatt att jag plussade och det var en sådan glad dröm! Sen vaknade jag, tempade, och noterade megadipp of doom.. Mens är sen men så var min äl, tänker att mens kommer nu vilken dag nu! Men vi ska lyckas ngn gång!

Jag drömde oxå det inatt! Hoppas inte din mens kommer..
  • Bärz
    soofa skrev 2015-06-26 23:49:09 följande:

Skönt att du är på gång igen! Hoppas du mår bra!

Jo jag mår bra! Det är mycket med en tvååring så hinner(prioriterar) inte med att kolla här så ofta... :p
  • halo83

Om man jämför min kurva med förra månaden,visst kan jag förvänta mig mens idag?

• EkoS
    halo83 skrev 2015-06-29 04:22:35 följande:

Om man jämför min kurva med förra månaden,visst kan jag förvänta mig mens idag?

Jag hade tippat på det tyvärr :/
  • halo83

Ja jag är inställd på de... Men har inga känningar och den brukar komma direkt när jag vaknat..jag å mannen myste i morse me men inget blod då heller. Vänta vänta vänta

• funderat
    halo83 skrev 2015-06-29 07:36:19 följande:

Ja jag är inställd på de... Men har inga känningar och den brukar komma direkt när jag vaknat..jag å mannen myste i morse me men inget blod då heller. Vänta vänta vänta

Åh, den där väntan är så jobbig!! Man håller ju hoppet uppe ända tills mensen dyker upp o trisst när den jäklas o kommer senare än normalt:/
  • frokenasta

funderat skrev 2015-06-29 07:48:35 följande:
    Åh, den där väntan är så jobbig!! Man håller ju hoppet uppe ända tills mensen dyker upp o trisst när den jäklas o kommer senare än normalt:/
    Borde man köra varje dag nu???

• pannkakan87

Nu har NC ändrat min ägglossningsdag.. Suck. Men jag kände mycket väl när jag hade äl så tror inte att det stämmer för då skulle min cykel vara på 32 dagar och det har aldrig hänt förut?? Har alltid mellan 28-30 dagar, aldrig längre. Dessutom kände jag av äl jätteväl tre dagar innan NC nu har satt ut ägglossningsdagen.

Jag var jätteimpad av NC innan men inte så mycket just nu faktiskt. :/

Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles