-
Tack för hjälpen! Det är inte så viktigt egentligen, blir bara frustrerad när min p-dator säger en sak och NC en annan.. :/Legewiel skrev 2015-09-21 10:22:47 följande:Nu är det lite svårt att se på bilden men jag ställer mig nog tveksam till att du haft ÄL. Tycker tempen i lutealfasen är för låg, och dessutom att fasen är för kort - efter 20.8 gick ju tempen bara ner och när den sen vände uppåt så fick du mens efter bara ca en vecka. Så jag tror att du fick en cykel utan ÄL där men du kunde ju alltid mejla NC och fråga dem vad de tror, om du verkligen vill veta :)
-
Tack för svar :)AmIAlone skrev 2015-09-20 21:43:10 följande:Svårt att tyda din graf men jag skulle nog tro att äl uteblivit eller skett nånstans runt den 25/8. :)
-
Det funkar inte för mig heller ibland, från mobilen :(sommarblomma1 skrev 2015-09-21 12:14:08 följande:
Varför ser jag inga bilder?
-
åh, :( men vad skönt att ni ska söka hjälp nu. Jag hoppas att det inombords kan ge ett lugn också <3halo83 skrev 2015-09-21 10:48:03 följande:
Blev inget här.. Blödningen fortsatte tills igår neg test idag så de va mensen som kom sent å betedde sig mysko. Denna månad skiter jag i att tempa, blir så himla stressad å får upp hoppet så mycket när den ser så lovande ut.. Kanske börjar tempa nån vecka innan bim, har inte bestämt mig. Vi ska iaf söka hjälp nu så de e ju positivt
-
åååh :( Så ledsen för er skull.AmIAlone skrev 2015-09-21 08:49:19 följande:
Idag sjönk tempen under baslinjen som varje månad dagen innan mensjäveln kommer. Detta var sjunde försöket. :(
-
Jag äter en kombinationstablett. En tablett innehåller 200mg så jag tar två om dagen..Ellaria skrev 2015-09-22 06:53:23 följande:
Grattis!
Vad äter ni för folsyra?
-
Hej!
Enligt NC skulle jag haft ÄL igår och vi låg både i torsdags och igår. Men idag är ägget borttaget från fredagen (igår), varför då? Tas den alltid bort efteråt innan det blir bekräftat att äl skett och sätts sedan tillbaka? Någon som vet?
åh jag blir jätteledsen om det är så att ägget inte släppte denna månad heller :'(
-
Tack för snabbt svar! :)sommarblomma1 skrev 2015-09-26 20:54:37 följande:Har du fått en tempökning? Ägget brukar isf komma tillbaka efter några dagar när tempökning skett!
Ja men inte jättestor, och den sänktes ju lite idag igen.. :/ skickar med en bild, hoppas den kommer med nu när fl strular! -
Tempat sen april ..sommarblomma1 skrev 2015-09-26 21:26:35 följande:
Loggade in via nätet och kan se bilden nu. Tyvärr verkar inte tempen ha ökat tillräckligt mycket. Hur länge har du tempat? Kan vara så att din medellinje inte stämmer om du nyligen börjat? Har du provat att kombinera med ältest?
Här kommer dagens temp! TACK snälla för hjälpen <3 -
Tack för svar! Håller tummarna!sommarblomma1 skrev 2015-09-27 08:46:24 följande:Nu stiger den ju och fortsätter den att stiga så gissar jag på äl igår eller i förrgår :)