Tråden för oss som använder NaturalCycles
Här är förresten min graf :) har sett väldigt annorlunda ut den här månaden än förra men trodde jag började bli sjuk då jag har haft ont i halsen.
Här är förresten min graf :) har sett väldigt annorlunda ut den här månaden än förra men trodde jag började bli sjuk då jag har haft ont i halsen.
Den kom i morse
Sitter på toaletten och gråter är så jävla besviken och ledsen för vi får bara inte till det när det gäller - han klarar inte pressen av att "måste". På 4 år har vi aldrig haft problem men de är två dagarna är det helt omöjligt :( . Förlåt att jag tjatar om det här men vet inte vem jag ska prata med, kan inte visa för sambon att jag är så här ledsen för då är jag rädd stt han får ännu mer prestationsångest och detta blir en ond cirkel och vill inte "hänga ut" honom till vänner. 3 månader utan ägglossning och när den väl kommer igång prickar vi inte en enda gång? Detta är så jävla frustrerande, hade ingen aning om alla såna här grejer. Har egentligen ingen fråga ville bara skriva av mig lite frustration. Nästa månad får jag vara mer fiffig men han klmmer fatta direkt.
Ni är så duktiga! Vårt sexliv är nästan obefintligt just nu :( så det känns så konstigt att vi om mindre än en månad ska ligga varje/varannan dag.. Jag klagar dock inte men jag hoppas det kommer "funka" så att det inte blir ett tvång.. Hur gör ni alla för "orka" hålla igång? beundrar er!
Tack för era svar! Håller verkligen med er!
Jag vill gärna ligga oftare nu också men jag jobbar så mycket och är dödstrött på kvällarna och har en nattmänniska till sambo så under veckorna går vi oftast inte ens och lägger oss samtidigt (sorgligt men sant.. :() , vilket oftast är det naturliga tillfället för oss att ligga på i vardagen.
I september ( har ÄL 24 sep!) kommer vi börja försöka och vi pratade nu på kvällen om det då jag tog upp att det blir lite skillnad då haha. :) Så det känns skönt att vi pratar om det redan nu.
Hej tjejer! Uppdaterar mitt i natten från sjukhuset! Jag var gravid men det var ett utomkvedes så har blivit akut opererad inatt.. Fick jätteont på eftermiddagen en halvtimme ungefär, sen klingade det av så tvekade på att åka in men gjorde det ändå o tur var ju det! Känns overkligt, o vill inte gå igenom det igen typ.. De tog min vänstra äggledare.
Heja er!
Idag är jag så pirrig för imorgon får jag nog min första gröna dag och sen ska vi försöka på nästa ägglossning i slutet av sep vilket innebär att vi inte kommer använda kondom på ett bra jävla tag nu :D haha! känns så spännande och skönt att slippa skiten.
Jag tempar ju med ladycomp men använder även NC nu, roligare att ha samma grafer som er ;) Jag undrar därför vad som menas med spottings? haha.. inga frågor är för dumma..
Har narvesen och 7-eleven testa tidigt grav.test? Wiho. Ska snart köra hem från hytta (norwegian life hehe) och då kör vi förbi flera av dem... Eller så väntar jag till tisdag med att testa, kanske bäst också för imorgon är nog lite på gränsen tidigt med BIM-
Kan också avslöja att idag har jag också idag sovit flera timmar mitt på dagen, om jag inte plussar är det nog läge att göra en ordentlig hälso check up ;)