Legewiel skrev 2015-08-06 08:03:42 följande:
Jo här i min lilla stad finns ingen gyn utan det blir till att ta kontakt privat eller till sjukhusen i grannstäderna då...men jag hoppas förstås att det inte ska behövas!
Jag har förstått att kosten kan påverka PCOs ganska mycket, ännu en sån sak man borde ta tag i ;) Vi äter mycket glutenfritt här hemma eftersom dottern behöver det, men jag ogillar annars rena dieter och skulle ha svårt att lämna bort en massa saker. Jag är inte överviktig heller, men förstås vet ju alla att socker är rena giftet åt kroppen...svårt det där! Äta nyttigare är ju aldrig fel!
Tack för lyckönskningarna, jag hoppas också det ska gå bra för alla som längtar och väntar!
nepe; välkommen hit! Ladycomp funkar väl också så att man mäter tempen varje morgon, finns det några stora skillnader mot NC? :)
Jag tror inte att det är några jätteskillnader, man för inte in några mätningar i en app utan allting finns sparat i den lilla termometerdatorn. I övrigt tror jag det är ganska samma! När jag köpte ladycomp så verkade säkerhetsmarginalen högre än på NC och hade fler år av studier med kliniska tester. I dagsläget skulle jag lika gärna kunna köpa NC. Och våra diagram ser olika ut, jag har inte alls lärt mig tolka diagrammen så bra som ni =)