• nepe

Tråden för oss som använder NaturalCycles

åh fina ni!! styrkekramar till er alla om har fått mens nu i dagarna :(

• nepe

• nepe

• nepe

• nepe
    Loppan84 skrev 2015-09-10 19:59:17 följande:

Hej hopp! Denna dagen har gått i ett.

Inga konstigheter hos gyn idag, bara positiva besked. Inget MF, inget konstigt - däremot blev hon bestört när jag sa att en BM sa till mig i våras att jag hade PCO.

Hon menar att jag hade lite tendenser på ena äggstocken men väldigt lite, och inget på den andre. I tillägg med normalvikt och regelbunden mens så har jag inget att oroa mig för alls :) Finns så många okunniga gynekologer börjar jag känna mer och mer.

Om mensen som bara kom en dag säger hon att det nästan helt säkert beror på stress. Hon avrådde mig starkt för att hålla på och tempa om jag har tendenser att överanslysera och bli stressad - och det har hon ju rätt i. Om vi har sex varannan till var tredje dag måste jag inte veta exakt vilken timme jag har ÄL eller möjligen blir gravid ;)

Därför slutar jag nog tempa nu och håller mig lite borta härifrån. Eller så fortsätter jag tempa om jag klarar att inte analysera precis allt hela tiden.

Däremot har jag en infektion i magen, men har inget med de barnalstrande delarna att göra så det är bara att behandla med antibiotika sen köra på som vanlgt ;)

Så ett stort lycka till allihop! Jag kommer säkert inom titt som tätt men blir nog lite mer sällan!

Massa kramar <3

Skönt att du fått besked och att allt gått bra. Ta hand om dig så ses vi när du komne tillbaka, Kram!
  • nepe

Hej gänget! Behöver lite hjälp. Jag tempar ju med ladycomp men registrerar även i NC.
    NC säger att jag inte hade någon äl förra månaden medan ladycomp säger att jag hade det den 20/8. Jag upplevde äl-sekret men minns inte vilken dag.
    Vad tror ni?

• nepe
    Moneal skrev 2015-09-20 09:34:32 följande:

Tempen ligger fortfarande stadigt högt.

Inga mens känningar heller.

Blödningen borde komma i morgon om det är ett tidigt missfall.

Håll tummarna för mig :)

Håller tummarna!
  • nepe
    babytjejen skrev 2015-09-20 09:33:02 följande:

Har legat på 36,5-36,6 ända sedan den gick upp efter äl men idag låg den på 36.4...det är för lite dipp för att kallas inplantationsdipp va?

Jag vet inte tyvärr, undrar samma :/
  • nepe
    nepe skrev 2015-09-19 10:35:11 följande:

Vet inte om min bild kom med?

Ingen som har lust att analysera lite?
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles