• Fem barns morsa

Vad går ditt/dina barn på för aktivitet?

Ja, som rubriken lyder. Vi kan väll dela med oss av åldrarna på barnet och vilken aktivitet den går på!:) jag börjar:

Pojke 9 år: fotboll, bandy.

Flicka 7 år: gymnastik och fristående, ridning.

Flicka 4 år: dans, rider på ponny med mig.

Pojke 4 år: bollkul, rider på ponny med mig.

Flicka 3 år: danskul.

Pojke 1 år: Bebissim

• Svar på tråden Vad går ditt/dina barn på för aktivitet?
  • nordanvind

Pojke 9 år och flicka 8 går på boxning. Åker skidor på vintern. Tjejen går även på judo och spelar gitarr. Killen kör cross och spelar gitarr. Sen är vi mycket i skogen tältar och vandrar . I vintras bodde vi ute nästan varje helg. Gör upp eld lagar mat bygger vindskydd o slita och släpar Konstigt nog tröttnar inte ungarna på det. Kanske är nåt fel.

asar och runor står mig bi
  • Alexi
    Penida skrev 2015-03-29 00:27:54 följande:

Här ingår simskola i skolundervisningen från sexårs och några år uppåt. Det verkar rätt ovanligt? Jag uppskattar den biten verkligen.

Hos oss hade de tolv lektioner simning i höstas i förskoleklassen. Sen efter det är det nog ingen simning på ett par år. Den där simningen i höstas räckte dock inte för att min dotter skulle lära sig simma, hon är inte så vattentrygg så vi behöver fler omgångar.
  • Catti41

Pojke 7 år går på fotboll och streetdans. I skolan har de simning en gång i veckan och han sjunger i skolkören. Vi har gått på prova-på parkour några gånger under våren, så till hösten ryker nog dansen till förmån för parkour.

Jag skulle vilja att han tog lektioner i något instrument men han vill inte. Vi spelar piano ihop så han iaf lär sig lite.

• fluu

Ungen är tre bast och har inga aktiviteter än, det räcker med kompishäng och lugn och ro däremellan. Tänker mig dock dans om något år.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • WiJu

4-åring, flicka ingenting.

7-åring, flicka fotboll.

• fluu
    Drottningen70 skrev 2015-03-28 22:11:29 följande:
    Så obegripligt sjukt... Stackars barn. Men ni känner er säkert asduktiga...
    Finns det någon tråd där du inte spyr galla på precis allt och alla? Utom dig själv då, du känner dig säkert asduktig..
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Tinnys

14 år, flicka, springer ett par gånger i veckan.

8 år, pojke, scouterna

6 år, pojke, fotboll

• Drottningen70
    fluu skrev 2015-03-29 09:52:09 följande:

Finns det någon tråd där du inte spyr galla på precis allt och alla? Utom dig själv då, du känner dig säkert asduktig..

Jag skriver mest i de trådar där jag finner något upprörande, så det är det nog ont om.
  • Natulcien

Vi har en 4,5-åring här hemma. Han har inte börjat med någon aktivitet ännu. Vi tar det lugnt med sånt. Han har ju fullt upp ändå med sitt ritande, legobyggande, utelek och lek med kompisar. Massor av spring i benen och oceaner av fantasi.
    Men kanske till hösten, när han är 5 år, att han kan börja med någon enstaka aktivitet om han vill. Vi får se. Glad

Svar på tråden Vad går ditt/dina barn på för aktivitet?