• Fem barns morsa

Vad går ditt/dina barn på för aktivitet?

Ja, som rubriken lyder. Vi kan väll dela med oss av åldrarna på barnet och vilken aktivitet den går på!:) jag börjar:

Pojke 9 år: fotboll, bandy.

Flicka 7 år: gymnastik och fristående, ridning.

Flicka 4 år: dans, rider på ponny med mig.

Pojke 4 år: bollkul, rider på ponny med mig.

Flicka 3 år: danskul.

Pojke 1 år: Bebissim

• Svar på tråden Vad går ditt/dina barn på för aktivitet?
  • Beauxgoris

Sonen spelar hockey som tar upp all ledig tid och dottern spelar tennis. Tidigare hölls det på med cheerleading också men tiden räckte inte till.

• LFF

Tvillingar, 17 månader: Noll, nada och ingenting annat än att reta livet på sina föräldrar Flört

När de fyller 3 kommer det sannolikt att bli knattegympa, mest för att det är ett bra sätt att lära sig kontrollera kroppen.

• VackraFlicka

Dotter, 8 år, ingen aktivitet förutom pyssel i allmän regi en gång i veckan.

Hon får dock göra nåt, men hon har inte uttryckt nån vilja för nåt särskilt. Kravet är att det är max en aktivitet.

• BrödernaBus

Pojkar 6 år och snart 5 år: Fotboll en gång/vecka. Egentligen är det 6-åringen som får träna men lillebror hakar på då jag är hjälptränare.

• Alexi

Går inte alla barn i 6-7-årsåldern på simning periodvis i alla fall? Dvs om man inte har simskola genom skolan så måste man ju göra det privat tills de kan simma. Eller lär folk sina barn simma själva?

• Majsan70
    Alexi skrev 2015-03-30 13:06:35 följande:

Går inte alla barn i 6-7-årsåldern på simning periodvis i alla fall? Dvs om man inte har simskola genom skolan så måste man ju göra det privat tills de kan simma. Eller lär folk sina barn simma själva?

Inget av mina tre barn har någonsin gått på simskola. Vi har lärt dem simma. De är alla tre utmärkta simmare.
  • Fialenaa

En dotter som blir fem till hösten, hon går inte på något än sålänge...

• fluu
    Jag tänker att jag får se. En kompis lärde mig simma när jag var fem år, kanske blir det samma för dottern(eller att jag, pappa, morfar eller någon annan lär henne). Annars simskola.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • LFF

Jag lärde mig att simma med hjälp av pappa. Sen när vi hade bad i skolan hjälpte jag till att lära mina klasskamrater att simma och dyka från kanten.
Svar på tråden Vad går ditt/dina barn på för aktivitet?