Har du förtroende för regeringen?
Och nu kommer de dubbla måttstockarna igen. Är det i tjog de kommer för din del?
Du får gärna hänvisa till skriftligt hån, häckel och förnedring som motsvarar det FDFMGA kommer med, men som har uttrycks av mig.
Nej, du behöver bara en specialpedagog. :)
Tja, känns det inte bra när jag speglar FDFMGA så att solkatten faller på dig så kanske du ska tänka efter, lite.
Om nu etablissemangets satelliter här på Familjeliv har tankeverksamhet nog för det.
Klart att jag kan prata om denna effekt men du behöver först veta hur >>kompetens<< skiljer sig från >>dumhet<< och >>intelligens<<.
Man kan säga att kompetens är SAKER som man är bättre eller sämre på samt SAKER som man kan lära sig, glömma et cetera - varpå kvalitén på kompetensen kan öka respektive minska.
Så vad vad det du ville prata om, Padirac?
Ur din länk:
>>Dunning?Kruger-effekten är en kognitiv bias som innebär att den som är inkompetent också är oförmögen att förstå att denne är inkompetent.<
Klart att jag kan prata om denna effekt men du behöver först veta hur >>kompetens<< skiljer sig från >>dumhet<< och >>intelligens<<.
Man kan säga att kompetens är SAKER som man är bättre eller sämre på samt SAKER som man kan lära sig, glömma et cetera - varpå kvalitén på kompetensen kan öka respektive minska.
Så vad vad det du ville prata om, Padirac?
Ur din länk:
>>Dunning?Kruger-effekten är en kognitiv bias som innebär att den som är inkompetent också är oförmögen att förstå att denne är inkompetent.<
Fast jag ska såklart inte peka på enbart FDFMGA och FDFMGA.
Det finns även Padirac och Padirac, nihka och nihka samt en svag skymt av KillBill och KillBill... här på Familjeliv.
Spännande tider! - om en lite orättvist när det är minst åtta personer mot mig och Kverulant67. ;P