Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Har du förtroende för regeringen?

Flash Gordon skrev 2019-02-02 20:43:01 följande:

Notera hur tråden om "Har du förtroende för regeringen" (igen) har vridits från Socialdemokratins otvungna och kärvänliga förhållande terroristorganisationer och antisemiter till att handla om staten Israel.

Det är ju bara anhängare av terroristvurmande Israel som har gjort sig förtjänt av lite uppfriskande Israelbashing. Yttrandefrihet du vet

Svenska regeringen samtalar som bekant med båda terroristvurmande sidor i Israel- Palestinakonflikten mycket till anhängarna av terroristvurmande Israels förtret.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    RebeckaZ70 skrev 2019-02-03 18:18:07 följande:
    Du kan lägga ner din härskarteknik nu. Du vet mycket väl att mina nick är feminina namn och inte några "hen". 

Ja oj ja, fy på mig som har fräckheten att kririsera regeingen och dess företrädare för sånt som tydligen ska ses som normalt enligt forumets självutnämda elit. Sånt som att delta i demonstrationer när judehat proklameras, posera med terrorister, skylla på oss när vi drabbas av antisemitism i Malmö osv.

Normaltillstånd, eller?  
    Who gives a shit om terroristvurmarstaten Israels fanbärare är hon, han eller hen. Det är samma terroristvurmarstat oavsett vem som hejar på dem.

Var du glad över att den svenska regeringen är intresserade av att prata med båda terroristvurmande sidor i Israel-Palestina hatstilleståndet. Utan påtryckningar om fred från det internationella samfundet och eldsjälar som den svenska regeringen hade ni troligtvis framgångsrikt utplånat varandra vid det här laget.
  • nihka
    FDFMGA skrev 2019-02-03 13:40:52 följande:
    Jag tror att hen syftar på personer här i tråden.

Hen brukar ha en benägenhet att vifta med rasistkortet om hen anar kritik mot Israel. 

Jag har åtminstone inte lagt märke till något annat än kritik av Israel i den här tråden och den som förr här på FL brukade ge uttryck för sitt judehat framträder ju numer som allmänborgerlig väljare med vurm för SD-samarbete och som devot Israelvän.
    Jösses vilket humbug!
  • nihka
    RebeckaZ70 skrev 2019-02-04 14:28:21 följande:
    Den svenska regeringens "prata med båda" resulterade sist i att Sverige hamnade på SWC's svarta lista, tillsammans med Björn Söder och läkaren på Karolinska. 
    Nämen oj vad oroliga svenska regeringen bör vara för att en judisk organisation inte gillar att Sverige pratar med Palestina
  • nihka
    FDFMGA skrev 2019-02-04 14:57:37 följande:
    Ja, det är synd att de har lagt in kriteriet antiisraeliskt på listan.

Det gör att de aktivt bidrar till att förminska Simon Wiesenthals gärning.
    Hahahaha! Helt otroligt att man inte kan hålla isär kritik mot Israel och  antisemitism.

Bättre att lägga in kriteriet terroristvurmande så kunde staten Israel hamna på den svarta listan.
  • nihka
    Rataxes skrev 2019-02-04 16:32:48 följande:
    Det är intressant på ett lite bisarrt sätt att ta del av dina politiska spådomar, de är lika pålitliga som vallöften från såssar. Tänker t.ex. på spådomarna att KD skulle trilla ur riksdagen och att SD snart skulle vara under 4%. Istället blev det så att såssarna får lita på 2 mikropartier och ett nödtorftigt reformerat kommunistparti.

Ja herregud, som en av KD are skulle kunnat säga.
    KD var helt körda en bit före valet, men överlevde på stödröster från "kära systerparti" SD.

Största minoriteten bildade regering. Tänk vad fel DU hade. Detta var ju inte möjligt sa du ju och var tyst i över 2 veckor efteråt. Det var riktigt behagligt! Med den nya regeringen alltså
  • nihka
    Liberté skrev 2019-02-04 23:18:23 följande:

Skillnaden är väl delvis att ett är fungerande land med demokrati samt frihet för homo/trans

Inte om homo/trams samtidigt är palestinier.
  • nihka
    RebeckaZ70 skrev 2019-02-06 17:11:00 följande:
    ? om de samtidigt lever under förtryck från"kära systerparti" eller religiösa socialdemokrater...
    Och då är det mycket bättre för gay palestinier att flytta till terrorisktvurmande Israel och hatas som palestinier. Hyckleri!
  • nihka
    RebeckaZ70 skrev 2019-02-06 17:15:31 följande:
    Jag vill veta mer om hur de kunde få fram en så låg siffra. Vi har inte mindre fri och rättigheter än andra moderna länder. 
    Öppna ögonen!
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?