• Felicia86

Har du förtroende för regeringen?

Den rödgröna minoritetsregeringen var ganska ifrågasatt redan från början. Sedan har svikna vallöften och skandaler bara rullat på, både från S och Mp. Personligen tycker jag att denna regeringen är den bedrövligaste Sverige har haft i modern tid.

Spännande att se vad ni tycker här inne, brukar ju vara en överrepresentation av vänsterradikaler här så förväntar mig ändå ett starkt försvar för denna flumregering...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?
  • Flash Gordon

Den här är ju ganska roligt och rätt typisk dagens sosse-toppar.

Shekarbis "doktorshatt":
    www.expressen.se/nyheter/sanningen-om-ardalan-shekarabis-doktorshatt/

Sossar sprider, medvetet eller ej, fake news om att Shekarabi har doktorerat i avtalsrätt.

Mängder av höga sossar, med Strandhäll i spetsen förstås, hyllar på sociala medier och Shekarabi själv gör ingenting för att korrigera felet när det sprids med honom som intaggad.

• Padirac
    Flash Gordon skrev 2019-02-19 09:46:39 följande:

Shekarbis "doktorshatt":

Sossar sprider, medvetet eller ej, fake news om att Shekarabi har doktorerat i avtalsrätt.

Mängder av höga sossar, med Strandhäll i spetsen förstås, hyllar på sociala medier och Shekarabi själv gör ingenting för att korrigera felet när det sprids med honom som intaggad.

Värst av alla sossar var ju Littorin som inte bara har en fake examen utan också skulle gästforskare... Haha

Mmm.. Han var visst tillhörande ett annat parti, skit samma de är ju såssar o kommunister de med...
  • Flash Gordon
    Padirac skrev 2019-02-19 09:57:52 följande:
    Värst av alla sossar var ju Littorin som inte bara har en fake examen utan också skulle gästforskare... Haha

Mmm.. Han var visst tillhörande ett annat parti, skit samma de är ju såssar o kommunister de med...
    Ja, hur agerade moderaterna i sociala medier på att Littorin hade läst en MBA på distans vid ett universitet som (helt utan hans förskyllan) visade sig inte ha examensrätt?

Som dagens sossar angående Shekarabis "doktorshatt"?

Hur agerade Littorin själv? Som Shekarabi och låtsas som ingenting eller tog han bort examen från sin CV?

.
    De högsta sossarnas hejaklack med spridande av fake news på sociala medier är ovärdigt.

Att lågt placerade internetkrigare hos S gör sitt jobb må så vara men Strandhäll et al borde logga ut.
  • nihka
    Flash Gordon skrev 2019-02-19 09:46:39 följande:

Shekarbis "doktorshatt":

Kan ju beror på att det står så i några av landets största tidningar. Några tycks ha blandat ihop "doktorand" och "doktorerat". Lätt hänt. Jag vet till exempel personer som blandat ihop "invandrare" med "80-plussare".

Var inte DET roligt om nåt?

Shekarabi får väl dementera det han själv inte satt igång.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Flash Gordon skrev 2019-02-19 09:18:29 följande:
    Jag gissar att de INTE resonerar om "ett litet offer" när det närmar sig nästa val. De var helt beroende av moderata stödröster i valet nu senast för att ens komma in i Riksdagen och nu har de bäddat synnerligen illa för att återigen få den hjälpen.

.
    Vem vet, kanske kan vi se en reaktion redan i EU-valet om några månader?

Det vore ju en nesa, om Sverige mesta pro-EU-parti skulle tappa ytterligare mandat och röster från de 9,9% och tre mandat de fick i förra valet.
    Snart är även Åkesson för EU ska du se. I sin strävan att inte verka som ledaren för ett enfrågeparti har Åkesson vänt på en 25-öring när det gäller flera andra politiska frågor där man sett att opinionen går emot dem.

Efter Storbritanniens utträde kommer sannolikt inte bara det brittiska folket utan resten av EU och även till slut också SD förstå vad britterna förlorar på att lämna EU. 
  • felix le chat

Det skrämmande är ju att vi står inför en ständig permanent Sosseregering.
    Sossarna + MP med stöd från VPK och Centern ( Folkpartiet kan vi glömma dom har avskaffat sig själva )

• nihka
    felix le chat skrev 2019-02-19 13:46:53 följande:

Sossarna + MP med stöd från VPK och Centern ( Folkpartiet kan vi glömma dom har avskaffat sig själva )

Hej 1990!
  • nickfabriken 2
    felix le chat skrev 2019-02-19 13:46:53 följande:

Enligt en galen vänstermupp har L redan lyckats locka hela 2,7%-enheter från KD och M. Måste innebära att L tappat samtliga kärnväljare redan.

Oj vad jag ska skratta när L åker ur riksdagen.
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?