• MaryM

Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?

Med anledning av alla trådar kring detta är jag nyfiken om vad fl-männen känner och tycker.

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Avundsjuka) skrev 2015-03-24 12:03:36 följande:
    Varför hänger du upp dig så mycket på frekvensen? Det är väl inte det enda som bevisar en människas sexlust?

Jag pratar om skillnader i hela sexualiteten. Om hur lätt hon blir kåt, hur lekfull och intresserad hon är, vilket driv och ansvar hon visar i vårt sexliv. Jag pratar om den delen av sexlivet som existerar mellan varje sextillfälle.

Vi skulle kunna ha asbra sex varannan vecka och jag skulle vara nöjd. Vi kunde också ha "husfridssex" varje kväll och jag skulle fortfaranade må dåligt.
    Frekvensen är i det stora hela ganska ointressant.

Vet du att hon var lekfull  och drivande personen var vid sexet som skedde med de olika personerna under singeltiden, hur vet du att det inte var korta ointressanta husfridsakter..
  • Anonym (anonym)
    Anonym (K.) skrev 2015-03-24 11:35:12 följande:
    En bil som blivit använd flera år och haft flera olika ägare tappar i värde. Det samma gäller kvinnor.

Den sönderkörda slampan är inte den fräschaste bilen direkt att köra.
    Hur kommer det sig att gynekologer inte slagit larm om de fysiska skador kvinnor får om de har sex med många partners varför lär inte samhället ut hur ofta kvinnor kan ha sex utan att få förslitningsskador.
    Hur är det med kvinnor som har sex flera gånger om dagen i flera år, har dessa svåra förslitningsskador och måste sluta med sex efter några år hur är det med kvinnor som haft ett aktivt sexliv med samma partner i 5 år har de förslitningsskador av sex.
  • Anonym (Avundsjuka)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-24 12:12:57 följande:
    Vet du att hon var lekfull  och drivande personen var vid sexet som skedde med de olika personerna under singeltiden, hur vet du att det inte var korta ointressanta husfridsakter..
    Ehh...
    1. Hon var singel
    2. Killarna var okända (ONS). Vem fan knullar med en okänd kille för att vara schysst?
    3. Hon var lekfull och drivande i början av vårt förhållande.

• Neol
    Anonym (K.) skrev 2015-03-24 11:35:12 följande:

En bil som blivit använd flera år och haft flera olika ägare tappar i värde. Det samma gäller kvinnor.

Den sönderkörda slampan är inte den fräschaste bilen direkt att köra.

Håll dig till bilar! Tror du förstår dig på dem lite bättre än kvinnor. Det kanske är det du har gjort också iofs...
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Avundsjuka) skrev 2015-03-24 12:20:39 följande:
    Ehh...
    1. Hon var singel
    2. Killarna var okända (ONS). Vem fan knullar med en okänd kille för att vara schysst?

Inte alls konstigt att sexlivet ändras genom åren burkar mattas av under tiden med yngre barn för att sedan öka när barnen blir äldre och är tillsammans med sina vänner på kvällar och helger.
    Det är en helt annan sak att vara lekfull och drivande när man har hemmet för sig själv och inte behöver lyssna efter barn som vaknar som kan dyka upp, tiden innan barn kan man ha sex lite var som helst och utan att behöva passa in tid och plats efter om barnen är hos barnvakt eller är på fotbollsträning.
  • lyft
    Vem fan knullar med en okänd kille för att vara schysst?
    En otroligt schysst tjej ?
  • Anonym (anonym)
    Ehh...
    1. Hon var singel

3. Det är väl det som snälla killar gång efter gång anser att tjejer ska göra för att vara lite snälla.
  • Anonym (Avundsjuka)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-24 12:33:13 följande:
    Inte alls konstigt att sexlivet ändras genom åren burkar mattas av under tiden med yngre barn för att sedan öka när barnen blir äldre och är tillsammans med sina vänner på kvällar och helger.
    Det är en helt annan sak att vara lekfull och drivande när man har hemmet för sig själv och inte behöver lyssna efter barn som vaknar som kan dyka upp, tiden innan barn kan man ha sex lite var som helst och utan att behöva passa in tid och plats efter om barnen är hos barnvakt eller är på fotbollsträning.
    Du är väldigt envis. Självklart så inser jag att det finns situationer som påverkar både sexlusten och möjligheten till att ha sex. Jag baserar givetvis inte min uppfattning av min frus sexualitet på enstaka händelser.

Jag har haft en relativt lång tid med henne utan barn, utan ekonomiska problem, utan stress, utan sjukdomar, utan p-piller eller andra anledningar du kan komma på som kan påverka sexlusten. Det var bara hon och jag. Under denna tiden ändrades hennes sexuella beteende i olika steg. Därefter har det varit ganska konsekvent och oförändrat under några år. Inga stora toppar eller dalar utan mer en konstant låg, tråkig nivå på sexlivet.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Avundsjuka) skrev 2015-03-24 13:56:29 följande:
    Du är väldigt envis. Självklart så inser jag att det finns situationer som påverkar både sexlusten och möjligheten till att ha sex. Jag baserar givetvis inte min uppfattning av min frus sexualitet på enstaka händelser.

Jag har haft en relativt lång tid med henne utan barn, utan ekonomiska problem, utan stress, utan sjukdomar, utan p-piller eller andra anledningar du kan komma på som kan påverka sexlusten. Det var bara hon och jag. Under denna tiden ändrades hennes sexuella beteende i olika steg. Därefter har det varit ganska konsekvent och oförändrat under några år. Inga stora toppar eller dalar utan mer en konstant låg, tråkig nivå på sexlivet.
    Ni matchar inte varandra sexuellt så antingen får du leva med detta eller också får ni gå skilda vägar och hoppas på att ni båda hittar någon som ni bättre fungerar med gällande sex.
  • MaryM
    Anonym (Avundsjuka) skrev 2015-03-24 09:34:49 följande:
    Hennes beteende gäller inte bara hennes ungdom utan hela livet sedan hon blev sexuellt aktiv. Endast ett försök till "seriöst" förhållande på 10 år. Jag känner henne så pass väl att jag med 100% säkerhet vet att hon inte hoppat i säng med någon för att få bekräftelse, hon har varit dränkt i bekräftelse hela livet och klagar tom på att uppmärksamheten och flörtandet är jobbigt.

Lite märkligt att du och många andra kvinnor verkar sakna förmågan att tilldela ansvar till kvinnan i ett förhållande. Verkar lite som om vi män har två "fel", den ena där vi ger för lite kärlek, uppmärksamhet, ansvar för hemmet osv. Den andra sidan är där vi är för aktiva och lägger press på kvinnan. Den optimala medelvägen verkar vara trådtunn...

Men för att svara på dina frågor - Jag är pedantisk när det gäller mitt hem, det är inte min fru. Jag vill påstå att jag därför gör 90% av allt hushållsarbete. Handlar, lagar mat och städar. Inte för att hon kräver eller förväntar sig detta utan för att jag helt enkelt vill ha det rent och fint. Jag kräver inte heller att hon ska tvingas leva upp till min högre renlighetsnivå:) Hon har mycket fritid, mer än vad jag har faktiskt. Denna fritid spenderas på Facebook, TV-serier och Candy Crash.

Ditt alternativ med med att backa och bara vara kärleksfull har jag givetvis också testat. Vid två tillfällen har jag slutat att sexuellt uppvakta hennes för att se hennes reaktion. Vid både dessa tillfällen har vi haft 2 veckor utan någon som helst sexuell aktivitet, dock med mycket kel och mys. Tyvärr har jag svårt att hålla mig längre än 2 veckor vilket gör att jag själv bryter "experimentet" till slut. Min känsla är att det skulle dröja väldigt längre innan hon kom till mig... Någon gång hoppas jag att jag kan vara stark och låta testet löpa fullt ut. Får väl runka som en tok eller nått:)
    Jag tycker absolut att kvinnor också har ett ansvar i ett förhållande! Däremot tror jag det är ett extremt vanligt mönster att mannen slöar till, inte tar sitt ansvar hemma. Kvinnan blir sur och avtänd och vägrar honom sex, han börjar tjata, hon blir ännu mer avtänd et c... Nu verkar det inte vara så i ert fall men att sluta tjata tror jag absolut på!  Jag försöker hjälpa dig tro det eller ej, trots att jag är en hemsk slampig kvinna .. :p

Jag tror faktiskt att du drar felaktiga slutsatser av detta att hon har haft många partners. Jag tror inte det är därför hon inte vill ha sex med DIG, utan något i er relation. Och det blir inte bättre av tjat och press. Familjeterapi kanske skulle vara nåt för er? Nånstans anar jag att det finns mycket kärlek men ni har fastnat i destruktiva mönster.

Har du pratat med henne om hur du känner inför hennes låga sexlust utan att vara anklagande?
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
Svar på tråden Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?