Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?
Med anledning av alla trådar kring detta är jag nyfiken om vad fl-männen känner och tycker.
Med anledning av alla trådar kring detta är jag nyfiken om vad fl-männen känner och tycker.
Jag förstår fortfarande inte hur det kan vara lösaktigt att ha sex 1-2 gånger per år. Herregud! Jag har sex kanske 3 ggr/vecka numera.
Tack själv!
Jag tycker att detta är viktigt för hela mänskligheten faktiskt. Jag tycker inte att det kan sägas nog många gånger: Respektera alla kvinnor! Var rädd om dem.
Var trevlig och säg trevliga saker, gör trevliga saker. Var en bra människa!
Låt kvinnor få utveckla sin sexualitet, undersöka, upptäcka men utnyttja aldrig att en kvinna sexuellt om hon är ur balans av någon anledning utan träd in och hjälp henne istället. Var en bra människa!
Sluta med orden slyna, slampa, hora osv. Testa idag, testa nu. Bara gör det!
Du kommer själv att få ett bättre liv jag lovar!
Hur gör ni som inte får veta hur många män kvinnan ni blir tillsammans med har haft sex med? Hon kanske inte vill berätta. Tänk om hon säger 7 men sanningen är mer 70+...Hon ljuger alltså för hon inte vill berätta. Kommer ni att lita på det hon säger?
Jag ser absolut inget fel med att ha ett stort antal sexpartners. Min uppfattning är att både tjejer och killar kan ha sex med hur många som helst utan att det är "omoraliskt", "dåligt" eller dylikt.
Däremot har jag inget intresse av att bilda relationer med kvinnor och således kanske jag inte är rätt person att svara på frågan. Om jag utgår från att jag faktiskt ville ha en partner, då skulle det inte vara avgörande hur många personer en tjej har haft sex med.
Alla män skulle kunna bli ihop med en 30-killars tjej, t.o.m jag om jag vore singel, just pga denna tjej knappast skulle säga att hon har legat med 30 killar utan oskyldigt hävda att det bara var 5 före.
Inte ens min fru har berättat för mig hur många hon har legat med, bara att hon haft trekant och engångsligg. Antar att hon legat med fler än vad jag har. Det är tråkigt att hon var lössläppt i tonåren, men det var länge sen och det inget som jag kan göra nåt åt nu tyvärr.
Alltså kan din flickvän ha legat med 30 olika killar utan att du vet om det, tänk på det !!