MaryM skrev 2015-03-24 06:05:37 följande:
Jag tror du är fel ute här. Bara för att hon har legat med många killar när hon var ung behöver det inte betyda (tyvärr!) att hon hade väldigt stark sexlust då. Det finns många andra skäl. Hon ville ha bekräftelse, ville ha kärleK. Det Kan lika väl vara detta.
Hon upplever antagligen en väldig press från dig vad det gäller sex. Allt det du beskrev med fina middagar och sexiga underkläder är ju bara press. hur har ni det med hushåll hushållsarbete? Har ni lika mycket fritid? Handen på hjärtat? Börja där. Ingen press alls på ett tag. Försök släppa din bitterhet och bara var kärleksfull utan press. Fråga henne om hennes sexuella historia. Hur var den egentligen? Försök komma nära henne, se henne som en människa, älska henne.
Krama henne utan baktankar. Massera henne och säg från början att det blir inget sex.
låt henne komma till dig.
Kan det vara så att kvinnor väljer en man, som inte haft ett i hennes tycke utsvävande sexliv, som far till sina barn? Hon vill alltså inte ha de där killarna som hela tiden skulle sätta på "slampor". De männen hade hon träffat på väldigt ofta och haft sex med i sitt tidigare liv. En sån man fick inte bli far till hennes barn!
Nu visar det sig att hon nånstans kanske saknar bitar av det livet, spänningen och allt som det innebär att faktiskt träffa nya män ofta.
Jag kan tänke mig att om hon fick välja så skulle hon och många andra kvinnor som funkar som henne, vilja ha möjlighet att få ha sex med andra men att sen få komma hem till den kärleksfulla familjen den trygga mannen med sin varma filt, ha kärleksfullt sex och på det sättet bli en hel kvinna!
Kan det vara så?