• MaryM

Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?

Med anledning av alla trådar kring detta är jag nyfiken om vad fl-männen känner och tycker.

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?
  • lyft
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-24 10:48:17 följande:
    Fast om en människa haft sex enstaka gång med 30 personer under en 20-års period så lär de inte direkt ha några minnen av personen till skillnad mot om personen haft långvariga relationer med 5 personer under 20 år.
    Sant men då ställer man ju sig frågan varför har denna människan knullat 30 människor men ingen av dessa 30 har känt att dom vill stanna med kvinnan. Altså det måste ju vara något skumt med tjejen eftersom ingen tycks vilja stanna med henne. Mendans den tjejen som haft 5 längre förhållanden verkar ha en mer förmåga att göra att männen vill vara med henne och stanna vid hennes sida.
    Det är som med folk som har massor med vänner och den där som inte har några vänner alls. Den utan vänner har ofta en orsak till varför ingen vill vara dens vän. Så fortfarande jag satsar hellre på en utsliten kvinna som varit i längre förhållanden än en kvinna som ingen verkar vilja vara ihopa med.
  • Anonym (aldrig i livet)

Min absoluta gräns går vid 22 män 3-4 kvinnor och en liten ponny, mer ändå är ju rent äckligt...

• Anonym (aldrig i livet)
    lyft skrev 2015-03-24 10:58:34 följande:
    Sant men då ställer man ju sig frågan varför har denna människan knullat 30 människor men ingen av dessa 30 har känt att dom vill stanna med kvinnan. Altså det måste ju vara något skumt med tjejen eftersom ingen tycks vilja stanna med henne. Mendans den tjejen som haft 5 längre förhållanden verkar ha en mer förmåga att göra att männen vill vara med henne och stanna vid hennes sida.
    Det är som med folk som har massor med vänner och den där som inte har några vänner alls. Den utan vänner har ofta en orsak till varför ingen vill vara dens vän. Så fortfarande jag satsar hellre på en utsliten kvinna som varit i längre förhållanden än en kvinna som ingen verkar vilja vara ihopa med.
    Ja för det är ju absolut enda möjliga anledningen, att DE inte vill vara ihop med henne.. Det är ju helt otänkbart att hon väljer men som hon tycker är roliga, sköna men inte direkt vill ha som livskamrat.. dumpar och går vidare..

Alla kvinnor vill ju leva ihop med den de har sex med för all framtid.
  • Anonym (anonym)
    lyft skrev 2015-03-24 10:58:34 följande:
    Om någon haft sex med 30 personer på 20 år men valt att i övrigt leva singel så är det såklart så att det är för att de är nöjda med att ha sex någon gång i månaden, då ska man inte förvänta sig att samma person vill ha sex flera gånger i veckan i en relation.
  • lyft
    Anonym (aldrig i livet) skrev 2015-03-24 11:17:15 följande:
    Ja för det är ju absolut enda möjliga anledningen, att DE inte vill vara ihop med henne.. Det är ju helt otänkbart att hon väljer men som hon tycker är roliga, sköna men inte direkt vill ha som livskamrat.. dumpar och går vidare..

Alla kvinnor vill ju leva ihop med den de har sex med för all framtid.
    äh det är som en låda spik av billigt märke böjer sig 40 av 60 stycken när man ska spika i dom så är det ett tecken på att just det märket på just den spiken är nog rätt dålig kvalite. Men vi alla tänker olika och är inte det bra för skulle inte någon köpa skit spiken så hade ju företaget kursat.
  • Anonym (K.)

En bil som blivit använd flera år och haft flera olika ägare tappar i värde. Det samma gäller kvinnor.

Den sönderkörda slampan är inte den fräschaste bilen direkt att köra.

• lyft
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-24 11:25:10 följande:
    Om någon haft sex med 30 personer på 20 år men valt att i övrigt leva singel så är det såklart så att det är för att de är nöjda med att ha sex någon gång i månaden, då ska man inte förvänta sig att samma person vill ha sex flera gånger i veckan i en relation.
    Sant. Man ska aldrig förvänta sig något för vi är alla olika. Men sånt snackar man ju om när man börjar dejta. och som du säger det kan ju lika väl vara en av dom som varit i långt förhållande på 18 år men dom bara knullat 4 gånger. Men jag har inte påståt något sånt heller så vet inte redigt vad du vill säga.
  • lyft
    Bellini2 skrev 2015-03-24 11:36:23 följande:

Hur många män ska en kvinna ha varit med om 30 är för många? Vad är lagom?

Tror "Anonym (aldri­g i livet)" svarade på denna innan.
    Anonym (aldrig i livet) skrev 2015-03-24 11:15:22 följande:

Min absoluta gräns går vid 22 män 3-4 kvinnor och en liten ponny, mer ändå är ju rent äckligt...

• Anonym (Avundsjuka)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-24 10:10:08 följande:
    Så din fru hade sex med 2-4 olika personer per vecka under sina singelår vilket är genomsnitt för någon som gillar sex? Eller tror du att någon som har sex enstaka gång med 10 partners per år har en stor sexlust? 
    Varför hänger du upp dig så mycket på frekvensen? Det är väl inte det enda som bevisar en människas sexlust?

Jag pratar om skillnader i hela sexualiteten. Om hur lätt hon blir kåt, hur lekfull och intresserad hon är, vilket driv och ansvar hon visar i vårt sexliv. Jag pratar om den delen av sexlivet som existerar mellan varje sextillfälle.

Vi skulle kunna ha asbra sex varannan vecka och jag skulle vara nöjd. Vi kunde också ha "husfridssex" varje kväll och jag skulle fortfaranade må dåligt.
    Frekvensen är i det stora hela ganska ointressant.

Svar på tråden Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?